موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.

ژاوی مثل پپ؛ افشای پیام مرموز ژاوی برای  تورس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهارشنبه شب در نوکمپ مقابل ویکتوریا پلژن قرار گرفت و با نتیجه 5-1 این حریف را شکست داد. بارسا به این ترتیب شروعی عالی در دور گروهی لیگ قهرمانان داشت. برای بارسا روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد. همچنین ژاوی هرناندز به پابلو توره بازیکن جوان آینده دار، خود نیز برابر ویکتوریا پلژن میدان داد. 

این اولین بازی هافبک 19 ساله با پیراهن بارسا بود. او دقیقه 80 به جای فرانک کسیه وارد زمین شد و بلافاصله هم به سمت فران تورس رفت و یک برگه کاغذی کوچک را به او داد. توره در واقع حامل پیامی از طرف ژاوی برای تورس بود:«ژاوی از من خواست که آن کاغذ را به تورس بدهم ولی نمی دانم روی آن چه چیزی نوشته شده بود.»

امروز موندودپورتیوو، متن نوشته شده روی کاغذ را فاش کرد. متنی که توسط سرخیو آلگره، دستیار ژاوی، نوشته شده بود. این کاغذ توسط الکس گارسیا، هوادار 21 ساله باشگاه بارسلونا، در اختیار موندودپورتیوو قرار گرفته است. گارسیا یکی از اعضای رسمی باشگاه بارسلوناست و بازی را از نزدیک تماشا می کرد. او پس از اتمام بازی وارد زمین شد و توانست کاغذ را بردارد.

روی کاغذ و خطاب به تورس نوشته شده بود:« در زمان کرنر حریف، با بازیکن شماره دو(هژدا) یارگیری کن. هنگام ارسال ضربات ایستگاهی حریف، دیوار دفاعی باید چهار نفره باشد و تو باید در آن باشی.»

ژاوی در واقع همان وظایف کسیه را به تورس واگذار کرده بوداما نکته جالب، دقت به جزئیات از سوی ژاوی است. پیروزی بارسا قطعی شده بود ولی ژاوی همچنان روی کوچکترین جزئیات دقت داشت. او تحت هیچ شرایطی نمی خواست تیمش روی ضربات کرنر یا ایستگاهی حریف غافلگیر شود. موندودپورتیوو معتقد است ژاوی از این لحاظ شباهت زیادی به پپ گواردیولا دارد. پپ در همه تیم هایش، روی اجرای درست کوچکترین جزئیات اصرار دارد و این را یکی از رازهای موفقیت او می دانند.