چهار فرنگی کار ایرانی در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان روی تشک می روند.

لحظه به لحظه با کشتی فرنگی قهرمانی جهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 13 امروز و با برگزاری مسابقات چهار وزن 55، 72، 77 و 87 کیلوگرم در بلگراد صربستان آغاز خواهد شد. شاگردان محمد بنا که سال گذشته علی رغم کسب 4 مدال طلا، از نظر تیمی پشت سر روسیه قرار گرفتند و نایب قهرمان جهان شدند، امسال و در غیاب روس ها به دنبال این هستند تا بتوانند دومین قهرمانی تیمی ایران را 8 سال پس از قهرمانی سال 2014 در تاشکند ازبکستان به دست آورند.

امروز و در روز نخست این رقابت ها، چهار نماینده ایران یعنی پویا دادمرز، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و ناصر علیزاده به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت که از این بین، گرایی در اسلو مدال برنز کسب کرد و مختاری با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجم رسید اما دادمرز و علیزاده نخستین حضور خود در رقابت های جهانی را تجربه می کنند. در ادامه این مطلب، اتفاقات مهم روز نخست را به صورت لحظه به لحظه برای شما مخابره خواهیم کرد.

 پوشش زنده خبری

19 شهریور 1401 ساعت 12:53

*در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کارپت چالیان از ارمنستان و فیلیپ ساسیچ از کرواسی می رود.

19 شهریور 1401 ساعت 12:52

* در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 33 نفر برگزار می شود، محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی می رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار میان جانی بور از فرانسه و کیم هیون وو از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

19 شهریور 1401 ساعت 12:51

72 کیلوگرم:

* در وزن 72 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جاکوب بیلز از چک و ابراهیم غانم از فرانسه کشتی می گیرد.

19 شهریور 1401 ساعت 12:50

55 کیلوگرم:

* در وزن 55 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه می رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان می رود.