ژوزه مورایس به دلیل مصدومیت دو بازیکن خود را در مصاف با آلومینیوم اراک در اختیار ندارد.

دو تغییر اجباری مورایس مقابل آلومینیوم اراک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به دیدار هفته پنجم رسیده که یک شکست و دو تساوی کار این تیم را سخت کرده و شاگردان مورایس برای بازگشت به جمع مدعیان باید در بازی خانگی مقابل آلومینیوم به برتری دست پیدا کنند.

غیبت اجباری دو بازیکن اصلی 

در این مسابقه اما مانوئل فرناندز و محمد علی‌نژاد که دو بازیکن کلیدی سپاهان در بازی های اخیر بوده‌اند حضور ندارند و کادر فنی تیم با چالش بزرگی در غیبت این دو بازیکن مواجه شده است.

*آزمون و خطا در قلب خط دفاعی ادامه دارد 

با این وصف علاوه بر خط میانی که با غیبت هافبک سرشناس پرتغالی سپاهان دچار تغییر و تحول خواهد شد، در قلب خط دفاعی اگر بازی‌های گذشته را ملاک قرار دهیم به زوج ثابتی نخواهیم رسید؛ چرا که از ابتدای فصل شاهد حضور یکی در میان جونیور، داسیلویرا و دانشگر بوده‌ایم و البته یکی از نکات عجیب تصمیمات مورایس هم همین تغییرات همیشگی بوده است.

*خط دروازه و دفاع راست با ثبات‌ترین پست‌ها

در سمت راست و چپ خط دفاعی اما اوضاع با وجود دو بازی نیمکت نشین شدن امید نورافکن و فرصت رسیدن به زکی‌پور بهتر است و در مورد حضور فیکس رامین رضائیان هم هیچ شکی مانند خط دروازه که پیام نیازمند بازی خواهد کرد، وجود ندارد.

*اطمینان درباره حضور این دو بازیکن 

درنهایت بار دیگر به خط هجومی می‌رسیم که همواره طی 5 بازی اخیر شاهد تغییر و تحول در آن بوده‌ایم. در این بخش تنها حضور شهریار مغانلو  قطعی است و برای کامل شدن دو ضلع دیگر مثلث به تناوب از فرشاد احمدزاده و محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست و کامسوبا و علی‌نژاد به عنوان وینگر چپ استفاده شده است. با این حال در این مسابقه محمد علی‌نژاد هم به دلیل مصدومیت غایب است و به احتمال فراوان کامسوبا به ترکیب اصلی خواهد رسید.

با توجه به 5 بازی گذشته سپاهان انتظار می‌‍رود مورایس با 11 بازیکن زیر تیمش را مقابل آلومینیوم اراک که برای دفاع کردن پا به نقش جهان خواهد گذاشت، راهی میدان کند: 

پیام نیازمند – امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو.

مورایس همواره در 5 بازی قبلی تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و با توجه به مصدومیت دو مهره این تیم نسبت به یازده بازیکن حاضر در دربی اصفهان، بار دیگر ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی دستخوش تغییر خواهد شد.