به نظر می‌رسد که اطلاعات فوتبال مالکان و مدیران جدید باشگاه چلسی به شکل عجیبی کم است.

مدیران چلسی به توخل: 3-4-4 بازی کن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی هفته گذشته تصمیم گرفت پس از گذشت تنها شش هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به همکاری با توماس توخل خاتمه دهد. 

اما به نظر می‌رسد که تاد بولی و بهداد اقبالی صرفا عملکرد عجیبی در زمینه مدیریتی در فوتبال ندارند و با مشکلات و اشتباهات باورنکردنی بیشتری روبرو هستند. 

اتلتیک مدعی شده است که این دو مالک جدید باشگاه چلسی در دیداری با توخل به او پیشنهاد داده‌اند که از سیستم 3-4-4 در ترکیب تیمش استفاده کند که در واقع با 12 بازیکن است. 

این یعنی این دو نفر حتی از این موضوع اطلاع نداشته‌اند که در تعریف ساختارها و سیستم‌های متفاوت فوتبالی نیازی به حساب کردن دروازه‌بان نیست. 

هرچند این باشگاه لیگ برتری این خبر را به طور کلی تکذیب کرده است اما اتلتیک خبر داده که توخل و کادر فنی او لحظاتی مشابه این را بارها در طول این 100 روز تجربه کرده‌اند ولی جزئیاتی از این موارد ارائه نکرده است. 

گفته می‌شود رابطه بین این مربی آلمانی و مالکان جدید این باشگاه از مدتی قبل تیره و تار شده بود. توخل در ابتدای تور پیش فصل مدعی شده بود که هر روز و گاهی روزی چند بار با بولی در ارتباط است تا بتواند تیمی با توانایی رقابت بالا راهی میادین کند. 

اما در فاصله چند هفته بعد و در پایان تور پیش فصل مدعی شد که نمایندگانی را برای دیدار با مدیران باشگاه ارسال می‌کند تا بتواند تمرکز کاملی روی تمرینات و شرایط بازیکنان داشته باشد. همین موضوع یکی از دلایل اصلی ناراحتی مدیران جدید چلسی بوده است که تمایل داشتند به صورت مستقیم با توخل در ارتباط باشند. 

یکی از منابع نزدیک به این مربی سابق چلسی که نامش فاش نشده است مدعی شد که توخل در جذب تمامی بازیکنان جدید به صورت مستقیم دخالت داشته است.

با این حال، او و بولی همیشه روی جذب بازیکنان جدید توافق نداشتند. برای مثال، مدیر جدید این باشگاه علاقه زیادی به انتقال کریستیانو رونالدو از اولدترافورد به استمفوردبریج داشت اما توخل بارها و بارها مخالفتش را با این خرید ابراز کرد. 

بولی از موضع سرمربی تیمش حمایت کرد اما شرایط زمانی رو به وخامت رفت که توخل پس از شکست 0-4 برابر آرسنال در اورلاندو، به شدت از استراتژی نقل و انتقالاتی این باشگاه انتقاد کرد. 

آنها در ابتدا در حال بررسی شرایط این مربی آلمانی برای داشتن همکاری طولانی‌مدت بودند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که او گزینه مناسبی برای ادامه حضور روی نیمکت استمفوردبریج نیست.