یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول شانس جذب ستاره هایی چون ریچارلیسون، سون هیونگ مین و روبرت لواندوفسکی را رد کرده بود.

 فوق ستاره هایی که کلوپ نخواست لیورپول جذب کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی لیورپول در سال های اخیر بود که این تیم خیلی زود برای جذب گزینه جانشین اقدام کرد. در طی مدت کوتاهی، یورگن کلوپ شخصا خواهان جذب داروین نونیز از بنفیکا شده و این انتقال در نهایت به مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو انجام شده است. جالب اینجاست نشریه ال پایس مدعی شد امکان جذب زوج فعلی خط حمله تاتنهام یعنی سون هیونگ مین و ریچارلیسون و همچنین روبرت لواندوفسکی که در ادامه راهی بارسلونا شد برای مرسی سایدی ها فراهم بوده، اما کلوپ به طور قطعی این گزینه ها را رد کرده و تنها خواهان حضور داروین نونیز در ترکیب تیمش شده است.

این ستاره جوان و اروگوئه ای شروعی پرحاشیه در ترکیب لیورپول داشت و هنوز نتوانسته رضایت هواداران و کادر فنی تیمش را جلب کند. پس از اخراج جنجالی مقابل کریستال پالاس و در ادامه محرومیت، داروین نونیز در دربی آخر هفته گذشته مرسی ساید به ترکیب لیورپول بازگشت، اما علیرغم در اختیار داشتن موقعیت های متعدد نتوانست دروازه اورتون را باز کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که به عنوان مثال روبرت لواندوفسکی در ترکیب بارسلونا شروعی رویایی و فوق العاده داشته، اما کلوپ تمایلی به جذب این ستاره لهستانی و 34 ساله نشان نداده و داروین نونیز را به او ترجیح داده است. در صورت ادامه این روند در طول فصل از سوی ستاره جدید مرسی سایدی ها و البته نتایج ضعیف این تیم، بی تردید یورگن کلوپ بابت این تصمیمات به شدت مورد انتقاد رسانه ها و هواداران لیورپول قرار خواهد گرفت.