با وجود اخبار دیروز مبنی بر عدم تمایل فرانکی دی یونگ برای جدایی از بارسلونا، وب‌سایت گل می‌گوید منچستریونایتد و بارسا امروز برای انتقال او به باشگاه انگلیسی به توافق نهائی رسیدند.

 دی یونگ بالاخره  قرمز پوش شد؛ توافق 85 میلیون یورویی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیروز گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از این بود که فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، به تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب او پاسخ منفی داده و اعلام کرده که قصد جدایی از بارسا را ندارد.

اما وب‌سایت گل امروز اعلام کرد که دو باشگاه یونایتد و بارسلونا درباره این انتقال به توافق رسیده‌اند و دی‌یونگ به‌زودی با قراردادی 85 میلیون یورویی راهی اولدترافورد می‌شود.

در هفته‌های گذشته دو باشگاه بر سر مبلغ 65 میلیون یورو برای انتقال دی‌یونگ به توافق رسیده بودند اما بعد باشگاه کاتالان به یونایتد اعلام کرد که برای واگذاری ستاره هلندی خواهان مبلغ بیشتری است. مذاکرات دو طرف تا امروز ادامه داشت و دو باشگاه سرانجام به این توافق رسیدند که یونایتد ابتدا 75 میلیون یورو به‌صورت نقدی پرداخت کرده و 10 میلیون یورو هم به‌صورت ملحقات در قرارداد گنجانده شود.

گل می‌گوید یونایتد از آغاز مطمئن بود که مذاکراتش با بارسا به نتیجه رسیده و دی‌یونگ امسال تابستان راهی شهر منچستر خواهد شد. با وجود عدم رضایت هافبک هلندی برای ترک بارسا، دستمزد بالای او برای باشگاه کاتالان مشکل‌ساز بود. دی‌یونگ به بارسلونا اطلاع داده بود که حاضر نیست با کاهش دستمزدش کنار بیاید.

اریک تن‌هاخ از زمانی که هدایت یونایتد را به‌دست گرفت به مدیریت باشگاه اطلاع داد جذب دی‌یونگ، شاگرد سابق او در آژاکس، باید اولویت اول نقل و انتقالات تابستانی باشگاه باشد.