گاوی، ستاره جوان بارسلونا، تصمیم گرفته قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

تلاش‌های بارسا جواب داد؛ گاوی تمدید می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان گاوی در ترکیب بارسا باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر امضای قرارداد جدیدی با او باشند. 

هدف آنها از امضای قرارداد جدید با گاوی افزایش دستمزد این بازیکن و البته تضمین حضور او در نوکمپ و جلوگیری از تلاش سایر باشگاه‌ها برای جذب این بازیکن بود. 

جلسات بسیای برگزار شده و رفت وآمدهای بسیاری بین مدیران بارسا و مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن صورت گرفت اما در نهایت آنها  توانستند برای نهایی کردن این قرارداد به توافق برسند. 

روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده که جزییات آخر و اختلافات نهایی بین این بازیکن و مدیران بارسا حل شده و آنها قرار است به زودی تمدید قرارداد گاوی را به صورت رسمی اعلام کنند. 

هنوز مبلغ توافقی برای دستمزد این ستاره جوان مشخص نشده اما گفته می‌شود که مدت زمان قرارداد جدید او با  بارسا تا 30 ژوئن سال 2026 میلادی خواهد بود.

تمرینات پیش فصل بارسا از امروز آغاز می‌شود اما گاوی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا قرار است از 11 جولای به تمرینات پیش فصل اضافه شود و همچنین اعلام رسمی تمدید قرارداد این بازیکن در آن زمان به صورت رسمی انجام بگیرد. 

بند فسخ در نظر گرفته شده برای او در این قرارداد یک میلیارد یورو است و مدیران بارسا به این ترتیب عملا فعال کردن بند فسخ او را غیرممکن کرده‌اند تا خیال‌شان از عدم جدایی او از نوکمپ بدون مذاکره مستقیم با آنها آسوده باشد.