مذاکرات برای انتقال فرانکی دی یونگ به منچستریونایتد علی رغم میل خود بازیکن همچنان در جریان است.

 مدیر برنامه های ستاره بارسا در باشگاه منچستریونایتد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ در بارسلونا همچنان مبهم است. در حالی‌که هر روز شایعاتی در مورد انتقال او به منچستریونایتد به گوش می‌رسد، خوان لاپورتا رئیس بارسا شنبه ادعا کرد هر کاری برای ماندنی شدن دی یونگ نیاز است، انجام خواهد داد. اظهارنظری که برای بسیاری شگفت انگیز بود.

دی یونگ با دریافت دستمزد 10 میلیون یورو خالص، یکی از گران‌ترین‌های بارسا محسوب می‌شود. برای جذب او 75 + 11 میلیون یورو هزینه شده و با احتساب برخی بندها و دستمزد دی یونگ، هزینه حفظ او برای بارسا در فصل پیش رو 40 میلیون یورو خواهد بود که رقم بسیار بالایی است.

با وجود اظهارنظر لاپورتا و تمایل خود بازیکن به ماندن اما مذاکرات با منچستر متوقف نشده و ادامه دارد. علی دورسون، مدیر برنامه های دی یونگ روز گذشته در منچستر حضور داشت و از کمپ کارینگتون و نیز ورزشگاه اولدترافورد دیدن کرد. تصاویری از آنها توسط دستیار دورسون در اینستاگرام منتشر شده که در حال ترک اولدترافورد هستند. 

طبق ادعای موندودپورتیوو، دلیل اصلی حضور دورسون در منچستر، مذاکره برای نهایی شدن انتقال تایرل مالاسیا، ستاره فاینورد به جمع شیاطین سرخ است. بازیکنی که احتمالا امروز خبر پیوستنش به یونایتد رسمی خواهد شد. در حاشیه مذاکره برای لانتقال مالاسیا، دو طرف در مورد دی یونگ نیز صحبت کردند اما ستاره هلندی هنوز به منچستریونایتد نزدیک نیست. دورسون همچنین مدیر برنامه های ویکتور لیندلوف و دونی فان دبیک، ستاره های سوئدی و هلندی منچستریونایتد است.