مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح حساب ویژه و داشتن گردش حساب مناسب، امکان درخواست وام ۲۰ میلیون تومانی «طرح اندوخته اجتماعی» بانک مهر ایران را خواهند داشت.

متقاضیان وام فوری بخوانند | وام ۲۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران به چه کسانی پرداخت می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح حساب ویژه و داشتن گردش حساب مناسب، امکان درخواست وام ۲۰ میلیون تومانی «طرح اندوخته اجتماعی» بانک مهر ایران را خواهند داشت.

کسانی که در یکی از شعب بانک مهر ایران، سپرده قرض الحسنه داشته باشند، امکان دریافت وام ۲۰ میلیونی را دارند. منتهی افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل چهار ماه از گردش حسابشان گذشته باشد. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. این وام قرض الحسنه بوده و تنها ۴ درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماه است.

با توجه به میزان وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۴۵۱ هزار و ۵۸۱ تومان است. کل سود تسهیلات ۱ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۸۹۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۱ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران سال ۱۳۸۶ به منظور ارائه خدمات بانکی اسلامی به مشتریان، فعالیت خود را آغاز کرد. بهبود شاخص‌های عملکردی مالی ایران در زمینه عقد قرض الحسنه، فرهنگ سازی سنت قرض الحسنه، استفاده از فناوری اطلاعات و پیاده سازی بانکداری الکترونیکی، استقرار سیستم مدیریت دانش و تبدیل بانک به یک سازمان پیشرو و مدیریت بهینه منابع انسانی از جمله اهداف فعالیت این مجموعه محسوب می‌شود.

درحال حاضر فعالیت اصلی این بانک جذب منابع قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات با حداقل کارمزد است تا به این شکل مشکلات مالی مردم تا حدی برطرف شود. در حال حاضر بانک مهر ایران در زمینه طرح‌های اعتباری، سپرده‌ها، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، قراردادها، قانون جدید چک، قراردادها و بیمه عمر رایگان به مشتریان واجد شرایط خدمات ارائه می‌دهد.