سرمربی تراکتور بعد از پیروزی روز گذشته تیمش گفت که این تیم هنوز با تراکتور مدنظر او فاصله دارد.

عبور موفق بردیف از پیچ مرگ اول (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف برای اولین بار در تبریز و کنار هواداران تراکتور جشن پیروزی گرفت. تیم او روز گذشته با گل ثانیه های واپسین رضا اسدی از سد میهمانش نفت گذشت. این اولین برد خانگی سرخ پوشان بعد از کسب اولین برد فصل مقابل آلومینیوم در هفته پنجم بود که شرایط آنها را کمی بهتر کرد.

تراکتور در پایان هفته چهارم با دو امتیاز در قعر جدول (رتبه پانزدهم) حضور داشت و تحمل این وضعیت برای هوادارانی که فصل قبل استرس زیادی بابت نتایج ضعیف تیم محبوب خود کشیده بودند، خیلی آسان نبود؛ تیم بردیف اما پیش از لبریز شدن صبر هواداران، ترمز نتایج ضعیف خود را کشیده و با کسب دو برد متوالی، 9 رده در جدول بالا آمد.

قربان بردیف که در صحبت های قبلی خود به این نکته که تیمش از هفته های پنجم-ششم به بعد شکل بهتری خواهد گرفت، اشاره کرده بود و روز گذشته بعد از پیروزی مقابل نفت نیز در تایید آن گفت: "من در خصوص کلمه ایده‌آل صحبت نکردم بنابراین همان طور که گفتم هفته پنجم و ششم به اهدافی که گذاشته بودیم خواهیم رسید."

سرمربی روس-ترکمن تراکتور برخلاف سرمربیان قبلی، از فرصت نسبتا مناسبی برای شناخت تیمش در دوران پیش فصل برخوردار بود؛ او همچنین در این مدت پی به این نکته برده که در جایی کار می کند که خیلی سریع تر از آن چه که عرف است باید تغییرات و نتایج خوبش جلوه پیدا کنند، در غیر این صورت به سرنوشت مربیانی دچار خواهد شد که شاید برخی از آنها خیلی سرشناس تر از قربان بودند ولی نتوانستند شرایط یاد شده را ایجاد کنند و ناخواسته، رفتنی شدند. رکورد تعویض چند سرمربی در طول فصل های اخیر باعث شده تا هر شیب نزولی در نتایج، دلهره و استرس را برای مربیان تیم تبریزی به همراه داشته باشد.

بردیف البته کمی هم خوش شانس بوده که 3 امتیاز از 8 امتیاز فعلی را در دقایق 90 به بعد کسب کرده است. قطعا اگر برد هفته پیش و برد روز گذشته مقابل نفت با نتیجه دیگری همراه می شد، رابطه باشگاه و سکوها با او این گونه که هست، نبود! سرمربی سرخ پوشان اینک فشار چند هفته پیش را احساس نمی کند و راحت تر می تواند از بعد تاکتیکی و روانی تیمش را تقویت کند؛ این یعنی فرار بزرگ از مرحله سخت اول که می تواند تضمین کننده آینده این مربی حداقل تا نیم فصل باشد.