جواد محتشمیان، گزارشگر معروف والیبال به مصاحبه عجیبی که از قول او نقل شده واکنش نشان داد.

تکذیبیه گزارشگر معروف؛ من این حرف‌ها را نزدم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در ساعات گذشته مصاحبه ای از گزارشگر معروف والیبال یعنی جواد محتشمیان در فضای مجازی دست به دست شده است. جایی که از او یک سری صحبت های جنجالی نقل شده است. بر این اساس از محتشمیان نقل شد که در جریان گزارش مسابقات به او یک کاغذ A4 داده شده تا از یک مربی حمایت کند و همچنین دیگر در تلویزیون گزارش نخواهد کرد.

به همین بهانه با جواد محتشمیان تماس گرفتیم و او در واکنش به این مصاحبه منتشر شده از وی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من چندین سال است که به خاطر شرایط سنی و اینکه شهرستان هستم با شبکه ورزش همکاری نمی کنم. هیچ دلیل خاصی هم ندارد و آن دوستان خیلی به من لطف دارند و هر چقدر هم اصرار کردند خیلی دوستانه گفتم نمی‌توانم بیایم. در ارتباط با شبکه سه هم قبل از اینکه مسابقات شروع شود من از آنها عذرخواهی کردم و گفتم من نمی‌توانم بیایم. از من خواستند که بیایم و یک تجلیل هم انجام دادند که از آنها تشکر می کنم.

محتشمیان در ادامه گفت: بعد هم به من گفتند که با ما همکاری کن و من هم گفتم چشم. آمدم کارم را انجام دادم و هیچ مشکلی هم نبود. الان هم دیگر امسال مسابقات تیم ملی نیست که من بتوانم با آنها همکاری کنم. هیچگونه مدرک و کاغذی هم در اختیار من نگذاشتند که چیزی را بگویم یا نگویم. من اگر خودم احساس کنم که نباید حرفی را بزنم این کار را انجام خواهم داد. ممکن است اشکالاتی هم در این مربیان وجود داشته باشد اما آیا آنها تجربه کافی را داشتند؟ من این را می دانستم. شما اگر همین مسابقات قهرمانی جهان را نگاه کنید می‌بینید که کسانی بالای سر تیم ها بودند که سالها تجربه داشتند. اگر چه اشکالاتی وجود داشته اما آیا این فرصت برای آقای عطایی وجود داشته است؟ باید زمان داد تا بتواند این اشکالات را برطرف کند.

محتشمیان در رابطه با این بخش از مصاحبه که از قول او بابت عدم استفاده از بازیکنان باتجربه نقل شده نیز گفت: من اصلا همچین حرفی نزدم. من بعضی از این حرف ها را در شبکه یک و برنامه ورزش و مردم و همین رسانه شما مطرح کردم. گفتم اینها تا حالا کجا بودند و چرا فرصت در اختیار آنها قرار نگرفته است. مگر همین باتجربه‌ها دور قبل نرفتند و سیزدهم شدند؟ مثل خود من که وقتی می‌گویم شرایط سنی باعث شده که انگیزه نداشته باشم و کنار بروم. وقتی چنین حرف‌هایی را می‌زنم چگونه می توانم بگویم که چرا قبلی ها نیستند؟

از محتشمیان درباره رسانه ای که این مصاحبه از طرف آنها به نقل از او منتشر شده سوال کردیم و او گفت: من هم از اول همین سوال را کردم و اصلا نمی دانم که از چه رسانه ای حرف می‌زنید. اصلاً مصاحبه ای در کار نبوده است. شما اگر حرف های من را کنار هم بگذارید ممکن است یک چیزی از داخل آن دربیاید اما من راجع به اینکه از کنار بزرگان به راحتی گذشتند چنین چیزی نگفتم یا اصلا برگه آ چهاری وجود نداشته است.

محتشمیان در واکنش به خداحافظی همیشگی اش با گزارشگری والیبال نیز گفت: من خودم سه ماه پیش گفتم که دیگر نمی آیم. بعد به من گفتند بیا و من هم گفتم چشم و آمدم. گفتند امسال به ما کمک کن و الان هم دارم به شما می ‌گویم مسابقات ملی تمام شد بنابراین هم من با اینها همکاری کردم و هم خواسته من در حال انجام شدن است و خداحافظ.

محتشمیان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است دوباره در صورت نیاز تلویزیون به عرصه گزارشگری بازگردد یا خیر نیز گفت: الان که این حرف را می‌زنم امیدوارم این خداحافظی تداوم داشته باشد. من نمی‌دانم که چه وضعیتی تا سال آینده در انتظارم خواهد بود و فکر می‌کنم که سال دیگر انگیزه هم خیلی خیلی کاهش خواهد یافت.

محتشمیان در پایان پیرامون ناکامی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: وقتی خودمان بر این باور بودیم که باید یکسری تغییرات ایجاد شود، باید بپذیریم که این تغییرات به وجود آمده است. مثلاً بحث همین آقای موسوی؛ ببینید یک جاهایی می شود به ایشان حق داد اما باید به این نکته هم توجه داشت که آیا بودجه مورد نظر برای تامین امکانات دلخواه آقای موسوی وجود داشته است و ایشان را از این امکانات محروم کرده‌اند؟ نه نبوده است. تا جایی که من می‌دانم کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی چیزی حدود پنج، شش میلیارد به فدراسیون والیبال پول داده است. آیا با این پول ممکن بود که هم امکانات بالا فراهم شود و هم هزینه تیم‌هایی نظیر جوانان، نوجوانان و بانوان تامین شود؟

ببینید من دو طرف قضیه را می گویم. اول اینکه آقای موسوی حق داشته است و خب شکی نیست که باید امکانات وجود می‌داشت اما آیا این امکانات بوده و در اختیار آنها قرار نداده اند؟ پس اینکه بیاییم همه کاسه و کوزه‌ها را سر فدراسیون خراب کنیم درست نیست. باز هم می‌گویم حرف آقای موسوی درست بوده اما فدراسیون هم بودجه ای نداشته که بخواهد بیش از این کاری کند.