رئال مادرید که در بازی برابر سلتیک کریم بنزما و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، روز گذشته لوکاس واسکز را نیز از دست داد.

3 مصدوم در یک هفته؛ بازگشت موج مصدومیت به رئال؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه گذشته رئال مادرید در زمین سلتیک و در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان 0-3 برنده شد ولی کریم بنزما و ادر میلیتائو را از دست داد. کریم در دقیقه 29 به دلیل مشکل زانوی راست تعویض شد و ادر میلیتائو نیز در نیمه دوم وارد زمین نشد چون از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده بود. کریم پس از وقفه بازی‌های ملی(سه هفته بعد) بر می گردد ولی ادر میلیتائو شاید به بازی هفته بعد برابر اتلتیکو مادرید برسد.

در جریان بازی روز گذشته رئال برابر مایورکا نیز لوکاس واسکز مصدوم شد و در دقیقه 70 جای خود را به دنی کارواخال داد. مصدومیت واسکز عضلانی است و گفته می شود یک ماه قادر به حضور در میادین نیست. قرار است فردا تیم پزشکی رئال مادرید، نظر نهایی در مورد مصدومیت لوکاس را اعلام کند. در هر صورت بنزما، لوکاس و میلیتائو قطعا بازی چهارشنبه برابر لایپزیش در برنابئو را از دست خواهند داد.

رئال مادرید در یک هفته اخیر سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده و حالا این نگرانی وجود دارد که در بازی های بعدی نیز موج مصدومیت ادامه داشته باشد. رئال به خصوص پس از وقفه بازی های ملی، دیدارهایی دشوار و فشرده‌ پیش رو دارد.