سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری شود.

آشوبی: پرسپولیس شانس اول قهرمانی این فصل است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس که اکنون هدایت نوجوانان سرخپوشان را برعهده دارد با تمجید از عملکرد تیم حریف، مدعی است که شاگردان جوانش در روز اوج خود قرار نداشتند و برتری مقابل حریف دور از دسترس آنها نبود.

آشوبی با اشاره به اینکه در نیمه اول نتوانستند خواسته‌های خود را در زمین اجرا کنند، از تلاش‌های محسن خلیلی به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه نیز برای شکل دهی و فراهم کردن خواسته‌های سخت افزاری برای موفقیت این بخش تشکر کرد و حضورش را در این پست مهم ارزیابی کرد: کاملا این تغییر و رشد نسبت به گذشته قابل مشاهده است. خیلی خوب است که یک مدیر باانگیزه و فوتبالی را در اختیار داریم.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره جذب سینا اسدبیگی و عملکرد این بازیکن با توجه به پست مشترک با وی (هافبک دفاعی) گفت: تمام بازیکنانی که الان در پرسپولیس حضور دارند به واسطه کیفیت و عملکرد سطح بالایی است که چه در این تیم و تیم گذشته‌شان نشان داده‌اند. با این حال با توجه به در اختیار داشتن کمال و سرلک، دیدگاه من این است که بازیکنی با ویژگی سروش رفیعی و احمد نوراللهی، می توانست مکمل بهتری را در میانه میدان شکل دهد اما در نهایت این نظر کادرفنی است که چه بازیکنانی را در اختیار داشته باشد و به چه شکل استفاده کند.

وی درباره شرایط شاگردان یحیی گل محمدی نیز گفت: روند خوبی دارند و به مرور هم شرایط بهتر خواهد شد. یکی دو پست اگر بتوانند فکر بهتری کنند و ترمیم شود، تیم را به تکامل بهتری نیز خواهد رساند. گروه فوق العاده ای از بازیکنان و فنی که شانس بالایی برای قهرمانی خواهند داشت.