ایل کای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

اعتراف گوندوگان؛ حذف فصل قبل سیتی غم‌انگیز بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته در یک قدمی فینال و در دیداری عجیب در برنابئو مغلوب رئال مادرید شده و وداعی غم انگیز با لیگ قهرمانان داشت. در آستانه دیدار با دورتموند ایلکای گوندوگان هافبک باتجربه سیتی، در نشست خبری حضور پیدا کرده و مدعی شد حذف این تیم در فصل گذشته برای آنها غم انگیز بوده است.

ایلکای گوندوگان گفت: "فکر می‌کنم فضای رختکن کاملا شبیه به فصل گذشته است. ما بازیکنانی واقعا باکیفیتی داریم که برای رختکن بسیار مهم هستند و شخصیت‌های بزرگ در تیم در این مدت بیشتر شده اند و البته تغییر بازیکنان در فوتبال امری طبیعی است. چند نفر از بازیکنان دورتموند را می شناسم و برای بازی اینجا و تقابل با این تیم بسیار هیجان زده هستم. 

این دیدار برای من بسیار خاص خواهد بود. این بازی با مسابقات لیگ برتر متفاوت خواهد بود، زیرا در انگلیس تیم‌ها از نظر دفاعی قوی هستند. بنابراین فردا شب یک رقابت متفاوت از آنچه در لیگ برتر به آن عادت کرده‌ایم باشد، در انتظار سیتی است.

احتمال تمدید قرارداد؟ من بسیار خوشحالم که منچسترسیتی بازی می کنم و تمام مدتی که در باشگاه بوده ام همین حس را داشته ام. اما این فوتبال است و خواهیم دید در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

عملکرد فصول گذشته سیتی در لیگ قهرمانان؟ صادقانه بگویم، شکل حذف شدن ما از لیگ قهرمانان در فصل قبل کمی غم انگیز بود. البته نباید در فوتبال حسرت هیچ چیزی را بخورید و بازی در فینال لیگ قهرمانان با لباس سیتی برایم باورنکردنی بود. ما سعی می کنیم دوباره به فینال برسیم و برای رسیدن به این هدف با حداکثر توان تلاش نی کنیم و در ادامه باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."