دستیاران کی‌روش در آستانه شروع اولین تمرین تیم ملی با هدایت این مربی، در هتل المپیک رویت شدند.

دستیاران ‌کی‌روش در هتل المپیک (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش صبح امروز وارد ایران شد و تیم ملی کشورمان امروز اولین تمرین خود را زیر نظر این مربی برگزار خواهد کرد. بازیکنان حاضر در این دور از اردو، از ساعاتی پیش خود را به هتل المپیک رسانده‌اند.

در تمرین امروز که اولین تمرین با حضور کارلوس کی‌روش خواهد بود، بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران حضور خواهند داشت و لژیونرها از فیفادی به اردو اضافه خواهند شد. علاوه‌بر بازیکنانی که امروز در هتل المپیک حضور پیدا کردند، چند چهره ویژه دیگر نیز در جمع اعضای تیم ملی به چشم می خوردند.

دستیاران کارلوس کی‌روش که بعضی از آنها  چهره هایی آشنا هستند، همراه با این مربی پرتغالی در تهران حضور یافته اند تا همکاری خود با تیم ملی ایران را شروع کنند. آنها نیز امروز در هتل المپیک حضور یافته و سوژه عکاسان و خبرنگارانی شدند که از صبح امروز مشغول پوشش اخبار اولین روز تمرین تیم ملی با سرمربی جدیدش هستند.

راجر د‌سا، مربی موزامبیکی مثل دوران حضور در مصر، دستیار اول کارلوس کی روش در تیم ملی ایران خواهد بود و امروز به همراه سه مربی دیگر در تهران حضور یافت. الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بانان تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019، ریکاردو سیلوا به عنوان بدنساز و ژائو پیسیرو به عنوان آنالیزور دیگر دستیاران کی‌روش هستند که در تمرین امروز حضور خواهند داشت.