ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با یک ضربه فوق العاده دروازه تیم سابق خود دورتموند را باز کرد.

تسخیر آسمان  یوسی ال؛ هشدار بزرگ به رونالدو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید بهترین خرید فصل تابستان تا امروز برای منچسترسیتی رقم خورده و ارلینگ هالند شروعی فراتر از تصور در ترکیب این تیم داشته است. بعد از آغازی درخشان در لیگ برتر و به ثمر رساندن 10 گل در شش مسابقه، این مهاجم جوان و گلزن امشب در لیگ قهرمانان نیز توانایی های خود را یک بار دیگر ثابت کرد و با گلزنی برابر تیم سابقش دورتموند زمینه ساز برتری این تیم در دقایق پایانی و پیروزی تیم پپ گواردیولا در هفته دوم لیگ قهرمانان شد.

در اوایل نیمه دوم این دورتموند بود که با ضربه جود بلینگام به گل رسید و در ادامه توفان سیتیزن ها آغاز شد. ابتدا خود ارلینگ هالند تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه این بازیکن به دیرک برخورد کرد. در ادامه جان استونز با ضربه ای تماشایی موفق به گلزنی شد و نوبت درخشش ستاره نروژی فرا رسید. 

ارسال دقیق ژائو کانسلو از سمت چپ با ضربه زلاتانی و فوق العاده ارلینگ هالند روی هوا به گوشه دروازه دورتموند همراه شد و او به زیبایی هر چه تمام تر موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند. این ستاره جوان در 21 بازی در لیگ قهرمانان موفق به زدن 26 گل شده و در صورت ادامه این روند، در یک دهه آینده رکورد ستاره هایی مانند لیونل مسی و البته کریستیانو رونالدو را نیز از آن خود خواهد کرد.

ارلینگ هالند با 22 سال و 55 روز سن، جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که هم برای و هم مقابل یک تیم در این رقابت ها دورتموند گلزنی کرده و از آلوارو موراتا در مورد رئال مادرید با 22 سال و 194 روز پیشی گرفته است. جالب اینجاست هالند در مقابل تمام تیم هایی که تاکنون در لیگ قهرمانان بازی کرده، فقط برابر سیتی و آژاکس موفق به گلزنی نشده است.

در ادامه برخی واکنش های پیج های مشهور به گلزنی هالند را مرور خواهیم کرد؛

ارلینگ هالند با یک ضربه آکروباتیک باورنکردنی گلزنی کرده تا منچسترسیتی موفق به بازگشت شده و دورتموند را شکست دهد.

این سبک گلزنی ارلینگ هالند است

واکنش جالب رودری، ستاره اسپانیایی سیتی به ضربه فوق العاده ارلینگ هالند

در این مقطع هیچ کس نمی تواند ارلینگ هالند را متوقف کند

ارلینگ هالند گل برتری را برابر تیم سابق خود به ثمر رساند

هالند خودش را از روی سکوهای ورزشگاه تماشا می کرد