آرن اسلات، سرمربی فاینورد، معتقد است که علیرضا جهانبخش قابلیت حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارد.

چراغ سبز به جهانبخش؛ او می‌تواند در ترکیب اصلی باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه'، آرن اسلات معتقد است که علیرضا جهانبخش به اندازه کافی برای حضور در ترکیب اصلی فاینورد خوب است. سرمربی فاینورد اجازه داد که وینگر راست ایرانی برای اولین بار در این فصل در روز یکشنبه مقابل اسپارتا روتردام در ترکیب اصلی قرار بگیرد. اما سوال اینجاست که آیا جهانبخش در دیدار روز پنجشنبه مقابل استورم گراتس نیز بر پاتریک والمارک ترجیح داده خواهد شد یا خیر؟

اسلات بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری گفت: علیرضا یکی از چند بازیکنی است که ثابت کرده می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این اتفاق روز یک‌شنبه برای او رخ نداده و مدتهاست که این را ثابت کرده است

در واقع اسلات این مسئله که بازیکنان زیادی در اختیار دارد که می‌توانند همه در ترکیب اصلی قرار بگیرند؛ یک مزیت فوق العاده دانست و از طرف دیگر معتقد است که وجود این همه بازیکنان خوب در بحث جایگزینی و تعویض ها نیز به فاینورد کمک می کند.

اسلات در ادامه گفت: همه بازیکنان می‌توانند همانطور که ما می خواهیم و با سخت کوشی زیاد به ما کمک کنند. علیرضا هم روز یکشنبه این موضوع را نشان داد اما قبل تر از آن به عنوان بازیکن تعویضی نیز این مسئله را ثابت کرده بود. در مورد والمارک فکر می‌کنم که او باید در بازی بدون توپ بهتر عمل کند اما به طور کلی او و علیرضا جهانبخش دو سبک متفاوت از فوتبال را ارائه می دهند و برای یک مربی بسیار خوب است که دو بازیکن با دو سبک متفاوت در یک پست در اختیار داشته باشد.