بازیکن مس کرمان معتقد است که تیم ذوب آهن با ارائه یک بازی تدافعی، برای کسب تساوی وارد زمین مسابقه شده بود.

 آوخ: فوتبال حرفه‌ای شده، جادو دیگر چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر، مس کرمان و ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند. مهرداد آوخ بازیکن کرمانی ها معتقد است آنها در این دیدار مالک توپ و میدان بودند و ذوبی ها تنها برای کسب یک نتیجه تساوی پای به زمین مسابقه گذاشته بودند.

آوخ در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما حریف را تحت فشار گذاشتیم. ذوب آهن برای کسب تساوی وارد زمین شده بود و با 6، 7 نفر مشغول انجام بازی تدافعی بود. موقعیت های خوبی را به دست آوردیم ولی استفاده نکردیم. تساوی، کمترین حق ما در این بازی بود. خیلی خوب کار کردیم، تمام بازی در اختیار ما بود، حملات خوبی را خلق کردیم و حقمان پیروزی بود.

وی درباره درگیری های پرتعداد این مسابقه توضیح داد: نمی توانیم بگوییم درگیری بود. به هر حال فوتبال یک بازی فیزیکی است و از این مسائل و اتفاقات همیشه وجود دارد. ما به دنبال پیروزی بودیم و فکر می کنم طبق چیزی که از روند بازی معلوم بود، تیم حریف قصد داشت یک نتیجه تساوی را کسب کند. ما برای گلزنی عجله داشتیم ولی آنها بازی را می خواباندند. یا اگر خطایی رخ می داد، توپ را برمی‌داشتند. داور نیز به آنها تذکر یا اخطار نمی داد که باعث عصبانیت تیم ما می شد. وگرنه درگیری خاصی رخ نداد.

او درباره نتایج متفاوت مس در داخل و خارج از خانه پاسخ داد: بالاخره ما طبق تاکتیک هایی که سرمربی و کادرفنی تصمیم می گیرد، پیش می رویم. این صحبت را که در بیرون از خانه خوب نیستیم را قبول ندارم. به هر حال ما تازه به لیگ برتر آمده ایم و برای اینکه خودمان را با شرایط وفق دهیم، طول می کشد. بالاخره هنگام بازی در زمین خودمان، تصمیمات فنی خاصی داریم و در بازی هایی که میهمان هستیم، این تصمیمات فنی متفاوت است. مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر می شود و قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت، کما اینکه به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده، نتایج بدی نگرفته ایم.

بازیکن مس درباره اینکه تیم آنها را به مسائل جادوگری متهم می کنند، گفت: الان فوتبال حرفه ای شده، مگر چیزی به عنوان جادوگری داریم؟ جادو دیگر چیست. اگر جادوگری در فوتبال وجود داشت که تیم های برخی از کشورها، باید قهرمان جهان می شدند. من به این مسئله اعتقاد ندارم و چنین چیزی را در تیممان ندیده ام.

آوخ درباره اینکه فصل قبل از نظر گلزنی و گلسازی شرایط بهتری داشت، اینگونه توضیح داد: مطمئن باشید که تیم ما روی ریل می افتد. موفقیت تیم مهم تر از موفقیت شخص است. شک نکنید که در ادامه من هم گل می زنم و هم پاس گل می دهم و این را قول می دهم. مطمئنا شرایط تیم ما خیلی خیلی بهتر خواهد شد.

او در پایان گفت: مطمئن باشید تیم ما در ادامه کار موفق خواهد بود و به این مسئله شک نکنید. هواداران از تیم مس حمایت کنند تا بتوانیم در مسابقات پیش رو، آنها را خوشحال کنیم.