مدافع تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید کسب تساوی در خانه سپاهان حکم پیروزی دارد.

محمدزاده: تساوی با سپاهان حکم پیروزی دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده، پس از تساوی بدون‌گل آلومینیوم مقابل سپاهان در هفته ششم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی از سوی هر دو تیم خوب و تماشاگرپسند بود و هر دو تیم می‌توانستیم به پیروزی دست یابیم ولی فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی درخصوص صحنه برخورد با شهریار مغانلو و آسیب‌دیدگی هر دو نفر از ناحیه سر افزود: تقریباً در هر بازی با شهریار دو یا سه برخورد داریم و موضوع خاصی نیست. هم سر من و هم شهریار نیاز به چند بخیه دارد.

مدافع بلندقامت تیم فوتبال آلومینیوم در رابطه با شرایط ایرالکو در لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: به نظر من تا این هفته کیفیت بازی‌های‌ ما خوب نبوده و از این بابت از هواداران‌ عذرخواهی می‌کنم. البته بازی در خانه سپاهان و مقابل هواداران آن‌ها سخت است و کسب تساوی در این دیدار حکم پیروزی را دارد.

محمدزاده ادامه داد: در بازی‌های قبل نیز مستحق باخت نبودیم. کیفیت خوبی به‌ نمایش گذاشتیم و می‌توانیم از هفته آینده به نتیجه برسیم و هیچ نگرانی‌ درخصوص شرایط تیم وجود ندارد.

مدافع سابق ذوب آهن در پاسخ به این سوال که رفتن اسکوچیچ و آمدن کی‌روش بر روی نیمکت تیم‌ملی درست بود یا خیر؟ عنوان کرد: من در زمان سرمربیگیری کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شده بودم و به او علاقه دارم، اما در این برهه زمانی برکناری اسکوچیچ بی‌معرفتی بود و می‌شد بعد از جام‌جهانی به فکر این کار افتاد. اسکوچیچ در بدترین زمان تیم‌ملی را تحویل گرفت و فکر کنم سریع‌ترین صعود را به جام‌جهانی داشتیم. به‌ هر حال تصمیمات از جای دیگری گرفته می‌شود.