کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از نیمار برای درخشش در بازی برابر لیون تمجید کرد.

گالتیه: نباید رفتار نیمار را سرزنش کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گالتیه: نباید رفتار نیمار را سرزنش کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ فرانسه به مصاف لیون رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این صدمین بازی نیمار با پیراهن پی اس جی در لیگ فرانسه بود و او موفق شد پاس گل لیونل مسی را در دقیقه پنج برای این بازیکن ارسال کند تا نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. 

این پاس گل باعث شد که این ستاره برزیلی حالا مستقیما در 15 گل از 26 گلی که تیمش در این فصل به ثمر رسانده تاثیرگذار بوده باشد. او همچنین مجموعا روی 121 گل در لیگ فرانسه تاثیرگذار بوده که بهترین آمار برای هر بازیکن در 100 بازی ابتدایی در این رقابت‌ها است. 

گالتیه پس از پایان بازی در تمجید از نیمار به خبرنگاران گفت:« او بهترین تعادل ممکن را به پی اس جی بخشیده است. این بازیکن می‌تواند طوری بازی کند که جایش در زمین خالی نماند، حریف را آشفته کند و در عین حال از کیفیت تکنیکی بالایی برخوردار است. او بسیار خوب حرکت می‌کند. بازیکنان بزرگ باید در چنین دیدارهایی خودشان را نشان دهند.»

سرمربی پاری سن ژرمن با اشاره به رفتارهای این بازیکن در زمین اظهار داشت:« نیمار بسیار به تیم کمک می‌کند. او کمی آشفته و عصبانی شد. این طبیعی است. به هیچ وجه نمی‌توان رفتار او را سرزنش کرد. او این فصل بلندپروازی بسیاری دارد، هم با باشگاه و هم با آمارهای شخصی خودش.»

او درباره شرایط این بازی اضافه کرد:« ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم اما خیلی خوب بازی کردیم. همچنان حسرت چند موقعیت از دست رفته را می‌خوریم چون می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. تا زمانی که بازی 0-1 باشد، هیچ حاشیه امنی وجود ندارد. لیون سعی کرد گل بزند اما در مجموع مالکیت توپ و موقعیت‌های ایجاد شده باید بگویم که از نظر من، ما شایسته کسب پیروزی بودیم.»