استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش می‌تواند بدون حضور رافائل لیائو هم برابر ناپولی به پیروزی برسد.

پیولی: بدون لیائو هم از پس ناپولی برمی‌آییم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

رافائل لیائو که یکی از ستاره‌های این تیم از فصل گذشته تا به حال بوده است، با دریافت کارت زرد دوم به دلیل خطا روی بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد تا بازی حساس و مهم هفته آینده برابر ناپولی را از دست داده باشد. 

پیولی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«نیمه اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما این پیروزی با تلاش زیادی به دست آمد. ما مجبور شدیم با یک یار کمتر رقابت کنیم و بازیکنان برای کسب هر توپ به سختی تلاش کردند. سمپدوریا پیش از این با یوونتوس و لاتزیو در این زمینه روبرو شده بود، بنابراین این بازی به هیچ‌وجه آسان نبود.»

سرمربی میلان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این بازی اظهار داشت:« ما با خودمان گفته بودیم که می‌خواهیم اشتباهات فنی کمتری در جریان بازی انجام دهیم و فکر می‌کنم امروز موفق به انجام این کار شدیم، بنابراین در مسیر درستی قرار داریم.»

او درباره اخراج لیائو از زمین اضافه کرد:«جدای از این که حرکت لیائو خطا بود یا نه، من فکر می‌کنم هر بار مهاجمی از توپ دفاع می‌کند و مدافع زمین می‌خورد، خطای مهاجم گرفته می‌شود. این واقعا ناامیدکننده است. من به او گفته بودم که چون کارت دارد باید مراقب باشد اما او می‌خواست تلاشش را بکند. مهم نیست، ما بدون او هم از پس ناپولی برمی‌آییم. او شخصیت مهمی در حرکات هجومی ماست اما گزینه‌های دیگری هم داریم و با بازیکنان متفاوتی در زمین بازی حاضر خواهیم شد.»