مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، دلیل عصبانیتش در کنار زمین برابر اینتر را توضیح داد.

آلگری: یک نفر از نیمکت اینتر به من لگد زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در فینال کوپا ایتالیا به مصاف اینتر رفته و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا از رسیدن به جام قهرمانی بازبماند. 
نراتزوری برای دومین بار در این فصل و درست مثل بازی سوپرکاپ ایتالیا که در ماه ژانویه برگزار شده بود توانست در وقت اضافه برابر حریف به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا یوونتوس برای اولین بار پس از فصل 11-2010 هیچ جامی را به دست نیاورد. 
آلگری در طول این بازی بسیار عصبانی بود و در نهایت به دلیل درگیری فیزیکی با ماسیمیلیانو فریس، دستیار سیمونه اینزاگی، از کنار زمین اخراج شد. 
این مربی ایتالیایی پس از بازی در گفتگو با اسپورت مدیاست اظهار داشت:« یک نفر از اینتر از پشت من رد شد و به من لگد زد. من عصبانی شدم و تصمیم داور برای اخراج من از کنار زمین کاملا درست بود. این که بفهمیم چه اتفاقی رخ داده هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد.»

او درباره نتیجه این بازی گفت:« ما باید به اینتر برای این پیروزی تبریک بگوییم. ما این فصل حتی یک جام قهرمانی هم به دست نیاوردیم و باید این خشمی که داریم را برای فصل بعد حفظ کنیم، زمانی که باید برای بازگشت به دوران اوج و قهرمانی به زمین برگردیم.»
سرمربی یووه با ابراز ناراحتی از شکست در فینال کوپ ایتالیا اضافه کرد:« ما از چنین تجربیاتی درس می‌گیریم. این باعث تاسف است چون ما در رقابت‌های لیگ ایتالیا نتوانستیم برابر اینتر پیروز شویم و امشب هم نتوانستیم انتقام خودمان را از این تیم بگیریم. اتفاقات و حوادث ممکن است بعضی از روزها علیه شما باشند و به سود دیگران به پایان برسند.»
آلگری در واکنش به اظهارات جورجو کیه‌لینی که گفته بود اینتر قوی‌تر از یووه است گفت:« صحبت در این باره دلیلی ندارد. من فقط می‌توانم به اینتر، بازیکنانم و تیم داوری برای یک بازی خوب تبریک بگویم. ما با حضور در جمع چهار تیم صدر لیگ به دستاوردی رسیدیم که در ژانویه بسیار دشوار به نظر می‌رسید. حالا بازیکنان می‌توانند در طول تابستان استراحت کرده، انرژی خود را بازیابی کنند و برای فصل بعد آماده شوند.»