سرمربی اینترمیلان شب سختی را پشت سر گذاشت و واکنش هایش کنار زمین بسیار جالب بود.

اینزاگیِ متفاوت؛ ترسناک تر از مایکل کورلئونه! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان که با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به میلان در مکان دوم سری آ حضور دارد، هفته گذشته با قدرت از سد رم در کوپا ایتالیا گذشت تا برای لیورپول خط و نشان بکشد. شاگردان اینزاگی امشب در میان حمایت تماشاگرانشان در ورزشگاه سن سیرو مقابل نماینده انگلیس به میدان رفتند اما در عین ناباوری با دو گل بازنده شدند.

اینتر به دنبال کسب پیروزی در بازی خانگی امشب بود تا کار ساده تری در آنفیلد برای بازی برگشت داشته باشد. اینزاگی به پشتوانه خط حمله زهردارش امید زیادی شکست دادن لیورپول داشت. او در تقابل با یورگن کلوپ، سرمربی پر انرژی لیورپول، کارکتری کمتر دیده شده از خود به نمایش گذاشت که با توجه به اتفاقات بازی شدت آن به مرور بیشتر می شد.

سرمربی اینتر در طول 90 دقیقه بابت موقعیت هایی که مهاجمان تیمش از دست دادند و اشتباهاتی که مدافعانش مرتکب شدند، حرص و جوش زیادی در کنار زمین خورد و فریادها و جنب و جوش بی پایانش، از او چهره ای ترسناک ساخت؛ چهره ای که خیلی با سیمونه خوش سیما و آرام فاصله داشت و بیشتر شبیه مایکل کورلئونه (آلپاچینو) در فیلم پدرخوانده بود که یکی از ماندگارترین چهره های مافیا در سینماست.

تلاش اینزاگی برای تهییج بازیکنانش اما نتیجه ای در پی نداشت و این کلوپ بود که در پایان کار به عنوان سرمربی تیم برنده، لبخند به لب زمین بازی را ترک کرد. اینزاگی و شاگردانش هم در قامت میزبان بازنده، با اندیشه جبران در بازی برگشت راهی رختکن شدند؛ اتفاقی که رقم زدن آن در آنفیلد کار بسیار سختی خواهد بود.