تیم جوانان با هدایت صمد مرفاوی نمایش خوبی در بازی های مقدماتی جام ملت ها داشت و با سه پیروزی در برابر تیم های قرقیزستان، برونئی و امارات به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد.

مرفاوی: فعلا صحبتی برای تمدید قرارداد نشده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در رده های سنی پایه قرارداد مربیان مرحله به مرحله تمدید می شود و این طبیعی است به این خاطر که فعالیت های تیم در صورت عدم صعود تا دوره بعدی بازی ها متوقف می شود و پیش بینی می شود با توجه به صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان به دور نهایی جام ملت ها به زودی قرارداد صمد مرفاوی از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود.

دور نهایی جام ملت ها در سال 2023 با حضور 16 تیم در ازبکستان برگزار می شود و چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا می کنند راهی جام جهانی خواهند شد.

صمد مرفاوی در خصوص تمدید قرارداد خود از سوی فدراسیون فوتبال می گوید: تاکنون هیچ صحبتی انجام نداده‌ایم و باید دید مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند. فدراسیون فوتبال مختار و آزاد است هر کاری انجام بدهد.

سرمربی تیم ملی جوانان با ابراز تمایل برای ادامه کار در تیم ملی جوانان گفت: صد در صد برنامه‌های خودمان را داریم. اگر بنا به ادامه کار باشد، آنها را کامل در اختیار فدراسیون می‌گذاریم و امیدوارم بتوانیم آنها را عملی کنیم.