جنی هرموسو، رکورددار گلزنی تیم ملی زنان اسپانیا، می گوید که هم تیمی هایش بدترین لحظات خود را سپری می کنند.

در سیاه ترین دوران فوتبال ملی زندگی می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی شد که 15 بازیکن اعلام کرده اند در صورتی که خورخه ویلدا، سرمربی تیم ملی این کشور اخراج نشود، دیگر برای لاروخا بازی نخواهند کرد. فدراسیون اسپانیا در ادامه اعلام کرد که بازیکنان گفته اند ویلدا بر سلامت عاطفی و سلامت آنها تأثیر گذاشته است. البته بازیکنان اسپانیا در ادامه درخواست اخراج ویلدا را تکذیب کرده و مدعی شدند چنین خواسته ای نداشته اند.

حالا جنی هرموسوی 32 ساله که در سال 2011 اولین بازی خود را برای تیم ملی اسپانیا انجام داد، بیانیه ای در صفحه اش منتشر کرده و گفت: "بدون شک چند روز اخیر، یکی از سخت ترین دورانی بوده که من به عنوان یک بازیکن حرفه ای و یکی از اعضای تیم ملی اسپانیا، تجربه کرده ام.

ای کاش این وضعیت هرگز علنی نمی شد، اما من به تصمیم دیگران برای ابراز نظر، احترام می گذارم. می خواهم حمایت بی قید و شرط خودم را به طور علنی از هم تیمی هایم که می خواهند درباره بهبود شرایط تیم ملی صحبت کنند، اعلام کنم. نه تنها دلایل آنها را درک می کنم، بلکه بارها احساسات و نگرانی های مشابهی را نیز تجربه کرده ام. من از شرایط کاملا بسیار آگاه هستم، زیرا فرصت های منحصر به فرد و فوق العاده بابت بازی برای اسپانیا داشته ام.

اما باید اعتراف کنم که در سال های اخیر لحظات بسیار سختی را قبل، حین و بعد از اردوهای تیم ملی تجربه کرده ام. موقعیت های پرتکراری که باعث شد من نتوانم خودم را بشناسم و در تیم ملی احساس تنهایی کنم. واقعیت این است که من روزهای زیادی نخوابیده‌ام، به راه‌حل‌های موجود فکر می‌کنم و به دنبال توضیحی برای خلا بزرگی هستم که در درونم احساس می‌کنم. پس از تمام تلاش‌هایی که برای تیم ملی انجام داده‌ایم، در حال گذراندن بدترین لحظات تاریخ فوتبال زنان در اسپانیا هستیم و قلبم شکسته است."

اسپانیا قرار است در تاریخ هفت اکتبر در یک بازی دوستانه مقابل سوئد به میدان برود و آنها چهار روز بعد با آمریکا، قهرمان جهان، دیدار خواهند کرد. ویلدا 41 ساله که از سال 2015 سرمربی تیم ملی اسپانیا شده، تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2022 رساند و در نهایت آنها برابر انگلیس شکست خورده و حذف شدند.