عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افراد مشهوری که در فضای مجازی مردم را تحریک کردند، باید جبران کنند.

عنابستانی: افراد مشهوری که مردم را تحریک کردند باید جبران کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افراد مشهوری که در فضای مجازی مردم را تحریک کردند، باید جبران کنند.

علی اصغر عنابستانی در گفتگو با مهر، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایجاد اغتشاش و ناامنی کار مردم عادی نبود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مانند همیشه حکیمانه و اندیشمندانه برای همه اقشار جامعه و مردم روشنگری کردند و فرمایشات ایشان باید فصل الخطاب همه ما باشد.

وی بیان کرد: ایشان فرمودند که بسیاری از افراد از روی احساسات وارد این فضا شدند. بر این اساس و به اعتقاد بنده، برخوردها نباید با همه افراد یکسان باشد و نباید هر فردی را که به خیابان می‌آید، مجرم بدانیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که برخی از افراد کاملاً سازماندهی شده و با برنامه‌های کشورهای خارجی به خیابان‌ها آمدند، اعتراض جوانان را تبدیل به اغتشاش کردند، اموال عمومی را نابود کردند و فحاشی کردند که باید با آنان برخورد جدی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افراد مشهوری که در فضای مجازی مردم را تحریک کردند، باید جبران کنند. مردم ما باز هم نشان دادند که خط خودشان را از کسانی که می‌خواهند در صف دشمن بازی کنند و اعتراض را به اغتشاش و آشوب و اصل مقابله با جمهوری اسلامی تبدیل کنند، جدا می‌کنند.