بر اساس گفته شاهدان عینی، روز گذشته پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) توقیف شد.

فوری | پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی توقیف شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بر اساس گفته شاهدان عینی، روز گذشته پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی در هنگام ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) توقیف شد.

خبر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان هنوز از سمت هیچ کدام از آنها به طور رسمی تایید نشده است.  ماجرا از آنجا شروع شد که پس از زمزمه هایی که به گوش می رسید سحردولتشاهی به عنوان تنها بازیگر در اوج کرونا برای مراسم ختم محمدرضا شجریان به مشهد رفت.

این دو هنرمند پس از آن در محافل بسیاری با یکدیگر دیده شده اند و رفتار آنها به حواشی ازدواج آنها دامن زد که از جمله آنها می‌توان به حضور  سحر دولتشاهی در تولد سال گذشته همایون شجریان و سفر مشترک آنها به کردستان عراق اشاره کرد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی و همایون شجریان

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است. همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران و فرزند محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان است. وی از خوانندگان موسیقی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه می باشد.

ازدواج های ناموفق همایون شجریان و سحر دولتشاهی

ازدواج اول همایون شجریان و سحر دولتشاهی به جدایی ختم شده است. همایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، خواننده و آهنگساز است. همایون شجریان با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان است ازدواج کرد و پس از سالها از او جدا شد. حاصل این ازدواج دختری بنام یاسمین است.

سحر دولتشاهی نیز همسر سابق رامبد جوان بود که پس از چندسال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.