دادستان ایلام با اشاره به جزئیات خودکشی دختر جوان در ایلام، گفت: مردم به شایعات در این مورد توجه نکنند.

حادثه هولناک در ایلام | جزئیات جدید درباره خودکشی دختر ایلامی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دادستان ایلام با اشاره به جزئیات خودکشی دختر جوان در ایلام، گفت: مردم به شایعات در این مورد توجه نکنند.

عبدالوهاب بخشنده شامگاه سه شنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: دختر خانمی که دیشب (دوشنبه ۱۸ مهرماه) در شهر ایلام اقدام به خودکشی کرده و جان باخته است هیچ‌گونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته است.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوفیه دارای سابقه بیماری روانی بوده است؛ وی در اسفند ماه سال گذشته نیز متأسفانه با مصرف قرص اقدام به خودکشی (ناموفق) کرده بود که چندین روز در بیمارستان بستری و تحت دارو و درمان بوده است.

بخشنده عنوان کرد: متوفیه اهل یکی از شهرستانهای جنوبی استان و در شهر ایلام ساکن بوده است؛ بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، وی هیچ‌گونه سابقه کیفری و امنیتی نداشته و شایعات مطرح شده در فضاهای رسانه‌ای، کذب محض است.

وی افزود: به محض وقوع حادثه، بلافاصله قاضی کشیک در محل حاضر و جسد متوفیه جهت سیر مراحل قضایی به پزشکی قانونی منتقل گردیده و پرونده تحت رسیدگی است؛ ماجرای خودکشی این دختر خانم هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می‌شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی‌ها و عنادورزی‌های رسانه‌های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.

دادستان ایلام بیان کرد: امیدواریم مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به ویژه استان ایلام و بالأخص جوانان و نوجوانان به شایعات توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند.