باشگاه زنیت به جذب دوباره سردار آزمون پس از یک نیم فصل حضور این بازیکن در بایر لورکوزن فکر می‌کند.

زنیت به دنبال بازگشت آزمون از بایر لورکوزن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون مهاجم ایرانی و سابق تیمهای رستوف، روبین کازان و زنیت سن پترزبورگ پس از سالهای طولانی حضور در لیگ روسیه، در حالی پای برگه قرارداد با بایرلورکوزن امضای خود را انداخت که شاید در آن زمان کمتر کسی این انتقال بزرگ را برای او متصور بود.

اما این اتفاق رخ داد و زمانی هم رقم خورد که باعث خشم مدیران باشگاه زنیت شد. مدیرانی که سالهای طولانی با پیشنهادهای ریز و درشت سردار مخالفت کردند و انتظار داشتند سود کلانی از فروش آزمون به دست بیاورند اما مهاجم تیم ملی ایران 6 ماه مانده به پایان قرارداد، به لورکوزن پیوست و بعد زنیت حاضر شد با قیمت حداقلی، او را به فروش برساند.

اوضاع البته برای سردار خیلی خوب پیش نرفت تا این بازیکن همچنان از زدن گل اول برای لورکوزن ناکام بماند. با این وصف، در بایرلورکوزن برای این بازیکن چندان موقعیت متزلزل و منفی‌ای وجود ندارد و به نظر می‌رسد فرصتهای زیادی را برای اثبات توانایی خواهد داشت.

قرارداد آزمون تا تابستان ۲۰۲۷ است و اگر او تا پایان قرارداد در این تیم بماند، جام جهانی بعدی را هم به عنوان بازیکن این تیم آلمانی سپری خواهد کرد.

اما به نظر باشگاه سابق او برنامه‌هایی را در سر دارد و می‌خواهد سردار را به روسیه بازگرداند و دوباره پیراهن فیروزه‌ای را بر تن او کند.

آنطور که «یورو فوتبال روسیه» خبر داده، زنیت به دنبال این است که سردار را به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا حداقل این مهاجم توانمند را برای یک نیم فصل در اختیار داشته باشند.

در صورتی که این انتقال جوش بخورد، زنیت برای خرید دائمی او هم اقدام خواهد کرد اما شاید بسیار دور از ذهن باشد که الان موافقت سردار و بایرلورکوزن برای چنین انتقالی جلب شود.

نکته مهم اینکه سردار به دلیل مصدومیت تا جام جهانی امکان حضور در میادین را نخواهد داشت و پس از آن بوندسلیگا، میدانی خواهد بود که سردار با درخشش در آن، می‌تواند به شایعات وب‌سایت‌های روسی خاتمه دهد.