کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید، دریافت جایزه توپ طلا و یاشین را به کریم بنزما و تیبو کورتوا تبریک گفت.

آنجلوتی: هدایت بنزما و کورتوا باعث افتخار است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته بار دیگر قدرتش را در دنیای فوتبال به رخ کشید و دو جایزه مهم را در مراسم اهدای جایزه توپ طلا در پاریس به خود اختصاص داد. 

کریم بنزما که فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشته بود جایزه توپ طلا را از آن خود کرد و تیبو کورتوا نیز که عملکردی تحسین‌برانگیز در دروازه رئال داشت، موفق شد جایزه بهترین دروازه‌بان دنیا را به دست آورد. 

این دو بازیکن نقش بسیار مهمی را در موفقیت فصل گذشته رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کردند. این مهاجم فرانسوی توانست با گل‌های حساسی که به ثمر رساند تیمش را به فینال لیگ قهرمانان برساند و از ارکان اصلی قهرمانی در لالیگا باشد و کورتوا نیز با مهارهای باورنکردنی در دیدار فینال برابر لیورپول به مهره کلیدی این تیم تبدیل شد. 

آنچلوتی که پیش از این نیز سابقه همکاری با بنزما در اولین دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید را داشت، با انتشار تصویر بنزما به همراه توپ طلا و کورتوا به همراه جایزه یاشین به این دو ستاره تیمش تبریک گفت. 

این مربی ایتالیایی در پستی که شب گذشته در اینستاگرامش منتشر کرد نوشت:« هدایت کردن بهترین دروازه‌بان دنیا و برنده جایزه توپ طلا باعث افتخار من است. به دوستانم تیبو و کریم برای این جایزه‌ها تبریک می‌گویم.»