روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت‌های اتحاد کلباء بیان کرده است.

فرهاد مجیدی سلطان ببرها در جنگل ادنوک لیگ!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلباء تا به اینجای فصل توانسته است نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کند. ببرها با فرهاد مجیدی لیگ را با شکست آغاز کردند اما در ادامه توانستند با کسب نتایج مطلوب، رتبه خوبی را در جدول رده‌بندی برای خود دست و پا کنند.

روزنامه البیان در گزارشی به تمجید از عملکرد اتحاد کلباء پرداخت و با تیتر "ببرها شروعی قوی دارند و رد پای مجیدی در این موفقیت مشخص است"، بر نقش سرمربی ایرانی تأکید کرد.

در این گزارش آمده است:

اتحاد کلبا با کسب 10 امتیاز از 18 امتیاز ممکن، شروع خوبی در لیگ حرفه‌ای ادنوک داشته است. زردپوشان سه برد برابر دیبا، الوحده و الظفره به دست آوردند و یک بار مقابل شباب الاهلی به تساوی رسیدند و در دیدار با العین و البطائح شکست خوردند.

کلبا در رتبه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد، اما از نظر امتیاز با تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی مانند الوحده، شباب الاهلی و العین برابر است.

با گذشت 6 هفته از رقابت های ادنوک لیگ، ببرها شخصیت قوی خود را نشان دادند و به عنوان یک تیم خوب و سازماندهی شده با اثر تمرینی واضح در میادین ظاهر شدند.

کلباء به نظر تیمی بود که می‌دانست چه می‌خواهد و در هر مسابقه‌ای که می‌خواست به پیروزی دست پیدا کند، هدفی را دنبال می کرد. این تیم به دلیل انعطاف‌پذیری تاکتیکی، اعتماد به نفس و شخصیت قوی، با توانایی خود در مقابله با همه رقبا و در همه مسابقات، تیمی متمایز بود.

کلباء به سرعت شروع بد در هفته اول و شکست برابر البطائح را پشت سر گذاشت و این موضوع موید آن است که کارهای فنی و روانی در حال انجام است.

مربی، فرهاد مجیدی، در هفته اول سقوط را به نقطه عطف و شروعی قدرتمند تبدیل کرد و پس از آن نتایج خوبی کسب کرد که تیم را در وضعیت رضایت بخشی برای هوادارانش قرار داد.

مجیدی به بازیکنانی متکی است که در مقایسه با نام‌ها و ستاره‌های دیگر تیم‌ها معمولی به نظر می‌رسند، اما تیمی همگن تشکیل داد که با روحیه جنگندگی بالا بازی می‌کند.

او همچنین روحیه رقابت را در بین بازیکنان پرورش داد، دروازه را به روی همه باز کرد و جسارت لازم را از خود نشان داد و ملاپا را در اکثر مسابقات روی نیمکت نگه داشت.

با بازی دادن به احمد عامر جوان، سایر بازیکنان نیز این پیام مجیدی را دریافت کرده اند که حضور در ترکیب تیم، برای بهترین ها و کوشاترین‌هاست نه برای کسانی که تنها اسم و رسمی دارند. بازیکن اسبق الوصل، العین، شباب الاهلی و النصر ترکیب خوبی از بازیکنان داخلی، خارجی و مقیم را به وجود آورده است.

مجیدی با ابراز خوشحالی از نتایج به دست آمده اظهار داشت که آرزوی بهترین‌ها را دارد و برای ادامه پیشرفت و دستیابی به نتایج مطلوب به تلاش خود ادامه خواهد داد. وی تصریح کرد که در رقابت های لیگ بازی به بازی پیش می رود و برای کسب پیروزی در هر مبارزه‌ای تلاش می‌کند.