دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.

اتفاق باورنکردنی در مسابقات لیگ دسته اول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به  گزارش "ورزش سه"، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر قرار بود امروز با برگزاری هفت مسابقه در شهرهای مختلف ایران برگزار شود که دیدار خلیج فارس ماهشهر برابر خیبرخرم آباد به دلیل معرفی نکردن استادیوم محل برگزاری مسابقه توسط ماهشهری‌ها لغو شده و حالا دو باشگاه  باید در انتظار حکم کمیته انضباطی درباره این مسابقه باشند.

اما نکته تعجب برانگیز  اینکه یک بازی دیگر لیگ دسته اول هم که باید از ساعت 16:15 دقیقه به  میزبانی استقلال ملاثانی مقابل دریای بابل برگزار شود، در اتفاقی عجیب و باورنکردنی هنوز ورزشگاه آن مشخص نیست.

در همین رابطه سه ورزشگاه غدیر اهواز، زمین شماره دو فولاد آره‌نا و ورزشگاه تختی اهواز مد نظر بوده‎‌اند که ورزشگاه غدیر به دلیل اینکه روز آینده استقلال خوزستان باید در آن میزبانی کند به دیگر نماینده اهواز داده نشده است.

انتخاب دیگر برای مسئولان هیئت فوتبال اهواز زمین شماره دو فولاد آره‌نا است که طبق برنامه ریزی قبلی قرار است از ساعت 15:30 دقیقه دو تیم رده‌های پایه فولاد و نساجی در آن بازی می‌کنند.

درنهایت ورزشگاه تختی اهواز آخرین انتخاب مسئولان برگزاری این مسابقه  در اهواز خواهد بود؛ ورزشگاهی که البته نزدیک به یکسال است که زیر کشت رفته و هنوز دروازه‌های آن نصب نشده، خط کشی در آن انجام نشده و چمن هم کوتاه نشده است. به این ترتیب بعید است که این ورزشگاه هم بتواند میزبان استقلال ملاثانی و دریای بابل باشد.

با تمام این‌ها اخباری که از اهواز به  گوش می‌رسد این است که مسئولان هیئت فوتبال سعی دارند که دیدار رده های پایه فولاد و نساجی را به زمین تمرین فولاد خوزستان منتقل کنند تا در زمین شماره 2 فولاد آره‌نا امکان برگزاری مسابقه استقلال ملاثانی و دریای بابل محقق شود.

الان که این مطلب را می‌نویسیم تقریبا 3 ساعت به آغاز بازی باقی مانده  و تا یک ساعت دیگر تیم‌ها باید طبق برنامه به سمت ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حرکت کنند ولی اصلا آنها نمی‌دانند ورزشگاهی که قرار است در آن بازی کنند، کجای شهر قرار دارد!

این اتفاقی است که با توجه به ادعاهای مسئولان سازمان فوتبال ایران  برای داشتن فوتبالی حرفه‌ای، هشداردهنده و البته تلخ است و در کنار تمام اتفاقات دیگری قرار می‌گیرد که این روزها سازمان لیگ فوتبال ایران با آن درگیر شده و البته که باید پاسخی قانع کننده برای آن داشته باشد.