اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از رفتار بازیکنانش در دیدار برابر نیوکسل دفاع کرد.

دفاع  تن هاخ از بازیکنانش: داور سخت گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه این هفته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و به تساوی برابر این تیم در ورزشگاه اولدترافورد رضایت داد. 

گلی که کریستیانو رونالدو در اوایل نیمه اول در این بازی به ثمر رساند و از سوی داور مردود شد باعث شد که بازیکنان این تیم دور او جمع شوند و به شدت به تصمیمی که گرفته است اعتراض کنند. 

داور این بازی که چندان از اتفاقی که در زمین و پس از مردود کردن گل رونالدو رخ داده راضی نبود، تصمیم گرفت که گزارش این اتفاق را درج کند و اتحادیه فوتبال انگلیس نیز با استناد به همین گزارش تصمیم به جریمه باشگاه یونایتد گرفت. دلیل این جریمه انجام شده از سوی اتحادیه فوتبال، عدم موفقیت در حصول اطمینان از عملکرد درست و منظم بازیکنان در زمین بازی مطرح شده است. 

تن‌هاخ هم معتقد است که گل رونالدو کاملا درست بود و نباید مردود می‌شد و در عین حال از اعتراض بازیکنانش به داور بازی نیز انتقاد کرد. 

سرمربی منچستریونایتد در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« من باید روی این موضوع تاکید کنم که فکر می‌کنم چنین تصمیمی بیش از حد سختگیرانه بود. اعتراض بازیکنان با خشونت و ناراحتی نبود اما من نمی‌دانم اتفاقی که در زمین رخ داده دقیقا چه بوده است، چون فاصله زیادی داشتم و پس از آن در ویدئو دیدم چه اتفاقی رخ داد.»