تراکتور که این روزها جزو بالانشینان جدول رده‌بندی به حساب می‌آید، بعد از غلبه بر پرسپولیس به پیروزی مقابل سپاهان می‌اندیشد.

بردیف، این طلسم تراکتور را هم می‌شکند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر، تیم های سپاهان و تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. این دو رقیب سنتی که در میان تیم‌های شهرستانی پرهوادارترین تیم‌ها به حساب می آیند، هر دو به سه امتیازی بازی فردا چشم دوخته‌اند؛ این در حالی است که تراکتور طی دو فصل اخیر هیچ بردی مقابل سپاهان نداشته است.

شاگردان بردیف در حال حاضر با 14 امتیاز پنجم هستند. آنها با پرسپولیسِ صدرنشین تنها 4 امتیاز اختلاف دارند؛ تیمی که همه بازی های خود جز تقابل با تراکتور را با پیروزی پشت سر گذاشته است. سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته هفتم بود که خود را به عنوان یک مدعی مطرح کردند. آنها حریف قدرتمند خود را در حالی شکست دادند که آخرین بار در سال 1398 موفق به شکست دادنش شده بودند.

همین پیروزی و ادامه آن در هفته های بعد، تراکتور را به یک تیم بالانشین تبدیل کرد و اینک هواداران این تیم امید زیادی دارند تا در هفته دهم نیز شاهد شکسته شدن طلسم نبردن مقابل سپاهان باشند. بردیف در این مدت نتایج دلخواه آنها را تا جای ممکن کسب کرده و باید دید از میدان سخت فردا، تیمش با چه نتیجه‌ای خارج خواهد شد.

بعد از پیروزی 2-1 تراکتور در دیدار برگشت فصل 99-98، طی چهار دیدار بعدی، سپاهان دو بار به پیروزی رسید و دو بازی نیز با تساوی به پایان رسید. زردپوشان هر دو تقابل لیگ بیستم را با پیروزی پشت سر گذاشتند و فصل گذشته، دیدارهای رفت و برگشت دو تیم با نتیجه مساوی پایان یافت. آخرین برد تراکتور (لیگ نوزدهم) در تیر ماه سال 1399 به دست آمده بود.