دیدار سوپر جام فوتبال کشور میان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته، در یکی از شهرهای مشهد یا کرمان برگزار خواهد شد.

مشهد یا کرمان میزبان  سوپر جام استقلال و نساجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که زمان و مکان برگزاری دیدار سوپر جام فوتبال کشور میان استقلال و نساجی در هاله ای از ابهام بود، سرانجام 2 روز پیش بود که سازمان لیگ زمان دقیق برگزاری این مسابقه را اعلام کرد و اکنون نیز مکان این دیدار، تا حدودی مشخص شده است.

پیش از این، سهیل مهدی اعلام کرد که ورزشگاه‌های آزادی، امام رضا مشهد، یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، فولاد آره‌نا،امام علی کرمان و ورزشگاه اختصاصی گل‌‎گهر گزینه‌های مدنظر برای برگزاری این مسابقه هستند و حالا خبر رسیده که یکی از شهرهای مشهد یا کرمان میزبان این بازی خواهند بود.

بنابراین دیدار سوپرجام کشور میان تیم های استقلال و نساجی روز چهارشنبه 11 آبان در یکی از استادیوم امام رضا (ع) و ورزشگاه خانگی گل‌گهر برگزار خواهد شد تا تکلیف آخرین جام فصل قبل نیز مشخص شود.

هنوز درخصوص حضور هواداران در ورزشگاه تصمیمی گرفته نشده اما مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود این موضوع هم مطرح شده که ممکن است سوپرجام با حضور تماشاگر برگزار شود تا طرفداران استقلال و نساجی بتوانند این مسابقه مهم را از نزدیک تماشا کنند.

به هر شکل، پیش از آغاز اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی 2022 قطر، آخرین مسابقه فوتبالی به جا مانده از فصل قبل، میان استقلال و نساجی برگزار خواهد شد. فصل قبل، آبی های پایتخت بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دادند و نساجی نیز با غلبه بر آلومینیوم اراک، جام حذفی را بالای سر برد.