رونالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، می‌گوید ارزش تمامی گل‌هایی که زده برای خودش یکسان است.

رونالدو: گل‌هایی که زدم مثل فرزندانم هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در طول دوران فوتبال یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال و آمار درخشانی را در عرصه باشگاهی و ملی به خود اختصاص داد. 

این بازیکن سابق رئال مادرید با سبک بازی خاص و تماشایی‌اش طرفداران بسیاری را به دست آورد و بسیاری از بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال از او به عنوان اسطوره و الگویشان یاد می‌کنند. 

رونالدو در گفتگو با اسپورت میل در پاسخ به سوالی درباره رونالدینیو اظهار داشت:« من دو ماه قبل با او در پورتلند بودم. از او درباره گلی که به انگلیس زد پرسیدم و گفت که قصدش از همان ابتدا گلزنی بوده است. انجام این کار آسان نبود، او قبلا هم آن را امتحان کرده بود اما موفق نشده بود.»

او همچنین در واکنش به افراد بسیاری که از او می‌خواهند بهترین گل دوران فوتبالش را انتخاب کند گفت:« گل‌های من مثل فرزندانم هستند. من همه آنها را به یک اندازه دوست دارم. شما نمی‌توانید یکی از فرزندانی که دارید را بیشتر از دیگری دوست داشته باشید، می‌توانید؟»

این ستاره سابق رئال مادرید درباره این که آیا علاقه‌ای به حضور در عرصه مربیگری فوتبال دارد یا خیر اضافه کرد:« من ترجیح می‌دهم تیم‌های بیشتری را بخرم اما در انتخاب ترکیب یک تیم دخالت نداشته باشم. من مردی فوتبالی هستم و همیشه خواهم بود اما فکر کردن به این که روزی مربی شوم، من را می‌کشد. در این صورت شما همان روتین همیشگی به عنوان بازیکن را دارید اما شرایط بدتر هم می‌شود. به عنوان مربی باید با 25 بازیکن جوان روبرو شوی که دوست دارند تو را نابود کنند!»