مدافع راست آبی های تهران بار دیگر شانس حضور در اردوی ارزیابی فنی تیم ملی به دست آورد.

حردانی با کی‌روش برای قطر دست داد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" اعلام اسامی بازیکنان ملی‌پوش داخلی لیگ برای اردوی ارزیابی فنی پس از هفته دهم لیگ، یک چهره جدید اما نا‌آشنا داشت؛ صالح حردانی

مدافع راست استقلال که از ابتدای حضور کی‌روش در ایران نظر او را جلب کرده و در اردوی اتریش هم حاضر بود، بعد از دیدار برابر ذوب‌اهن از سوی کادرفنی به اردوی تیم ملی فرا خوانده نشده بود تا حضورش در فهرست ملی‌پوشان برای جام جهانی با تردیدهایی همراه شود.

اما ستاره سابق فولاد خوزستان که با وجود سن کم توانسته بود در فوتبال ایران به عنوان یک مدافع راست پرطرفدار خودش را مطرح کند، بعد از بازی برابر آلومینیوم بار دیگر از سوی کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شد تا در سومین اردوی ارزیابی یوزها حاضر باشد.

با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، حضور و قرارگیری بازیکنان در اردوی ارزیابی می‌تواند به منزله آخرین بررسی‌های میدانی سی‌کیو برای انتخاب بازیکنان تیم ملی باشد و حردانی هم در این بزنگاه مهم با اضافه‌شدن به جمع ملی‌پوشان این شانس را دارد تا مقابل چشمان مرد پرتغالی و دستیارانش خودی نشان دهد.

حضور محرمی و رضاییان به عنوان دو رقیب اصلی حردانی برای قرار گرفتن در این پست، مسلما به انگیزه‌های این بازیکن جوان هم برای درخشش در تمرینات اضافه می‌کند و باید دید در نهایت آیا این مدافع سرعتی و انرژیک فوتبال ایران نظر کی‌روش را برای حضور در قطر جلب می‌کند؟