سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، اظهارات جالبی را درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا عنوان کرده است.

خبر جدایی مسی را دیدم و فکر کردم بارسا هک شده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو در تابستان 2021 تصمیم گرفت از منچسترسیتی جدا شود و به بارسلونا برود و یکی از دلایل اصلی او برای این انتخاب این بود که در سطح باشگاهی نیز در کنار مسی بازی کند. 

با این حال، شرایط مطابق خواسته او پیش نرفت و چند هفته پس از این که او به بارسلونا پیوست، این بازیکن آرژانتینی به دلیل شرایط مالی این باشگاه و پایان مهلت قراردادش از جمع آنها جدا و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاری سن ژرمن شد. 

این اتفاق شوک بزرگی برای این ستاره سابق سیتی بود که بسیاری از نیت او و علاقه‌اش برای بازی در کنار مسی خبر داشتند و خودش نیز فکر نمی‌کرد که مدتی بعد باید پس از انجام تنها پنج بازی با پیراهن بارسا به دلیل مشکل قلبی از این باشگاه و از فوتبال خداحافظی کند. 

آگوئرو در گفتگو با الچیرینگیتو درباره احساسش نسبت به جدایی مسی از بارسا اظهار کرد:« وقتی آن اتفاقات درباره لئو رخ داد، من فکر کردم که یک نفر شبکه‌های اجتماعی بارسا را هک کرده تا این اخبار را منتشر کند. من فکر می‌کردم این موضوع یک شوخی است.»

این بازیکن درباره نحوه خبردار شدنش از این اتفاق گفت:« من روی شبکه توییچ با ایبای بودم که او به گوشی‌اش نگاه کرد و گفت امکان ندارد، این درست است؟ او بیانیه بارسا را نشانم داد و من به او گفتم این غیرممکن است و حتما سایت بارسا هک شده است. تصمیم گرفتم صبر کنم اما چند ساعت گذشت و دیدم بیانیه هنوز هست. ناگهان فهمیدم که هیچکس سایت بارسا را هک نکرده و این خبر واقعی است.»