سیاوش یزدانی در تمرین امروز استقلال حضور یافت و کار خود را با آبی پوشان از سر گرفت.

 فتح الله زاده، یزدانی را به آغوش ساپینتو برگرداند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی مدافع خبرساز استقلال طی روزهای گذشته بوده است؛ او بعد از جشن تولد ریکاردو ساپینتو توییتی انتقادی زد و همین موضوع موجب ناراحتی سرمربی استقلال شد. با نظر ساپینتو طی روزهای گذشته یزدانی از تمرینات استقلال دور بود اما این بازیکن امروز در نهایت به تمرینات برگشت.

یزدانی چند روز قبل طی مصاحبه ای به طور رسمی از ساپینتو عذرخواهی کرد. این مدافع باتجربه طی پیامی به ساپینتو بازهم عذرخواهی خود را شخصا از او انجام داد تا موجبات بازگشتش فراهم شود.

با حضور علی فتح‌الله‌زاده در راس باشگاه استقلال وضعیت این مدافع نیز مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با وساطت برخی اطرافیان ساپینتو مدافع تیمش را بخشید.

امروز که فتح‌الله‌زاده و سایر مدیران باشگاه استقلال به محل تمرین رفتند،‌یزدانی نیز آنها را همراهی کرد تا مدافع مغضوب ساپینتو رسما به تمرینات برگردد و کار خود را از سر بگیرد.

یزدانی امروز بعد از دلجویی مجدد از ساپینتو در تمرین حضور یافت و کار خود را شروع کرد. او چند روز در تمرینات غایب بوده و برای همین باید با انرژی بیشتری تمرین کند. وضعیت یزدانی با توجه به دوری اش در تمرینات برای بازی با هوادار مشخص نیست اما احتمال اینکه او در لیست 20 نفره این بازی از سوی ساپینتو قرار بگیرد، وجود دارد.