جلال علی محمدی پس از پشت سر گذاشتن محرومیت بار دیگر شرایط تمرین و بازی را برای تیم محبوبش به دست آورده است.

رویت دوباره قدیمی‌ترین سپاهانی در تمرینات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی‌محمدی اگرچه یکی از پرشمار بازیکنان شمالی فوتبال ایران به شمار می‌رود، اما به مانند برخی دیگر از بازیکنان این خطه ایران در سپاهان بوده که توانسته با توجه به زیرساخت‌های این باشگاه و نگاه ویژه‌ای که به فوتبال پایه دارد، رشد کند و رفته رفته به فوتبال ایران معرفی شود.

اگرچه علی‌محمدی هم در ادامه مانند خیلی از دیگر بازیکنان آکادمی باشگاه نظیر سهرابیان، عارف غلامی و ... که این روزها در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند از سپاهان جدا شد ولی او با حضور عبدالله ویسی بار دیگر به جمع طلایی پوشان اصفهانی بازگشت و اگرچه پس از انتخاب قلعه نویی برای دومین مرتبه از تیم بزرگسالان سپاهان جدا شد ولی با بازگشت محرم نویدکیا بار دیگر علی‌محمدی در واپسین روزهای پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم به سپاهان بازگشت.

این هافبک که توانست با توانایی‌هایش مورایس را متقاعد به قرار دادن نامش در فهرست تیم برای فصل جدید بکند، البته هفته‌های ابتدایی را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی در مقابل صنعت نفت آبادان پس از مدت‌ها فرصت بازی پیدا کرد و در مقابل تراکتور زمان بیشتری به او داده شد.

مسعود ریگی، محمد کریمی و یاسین سلمانی سه بازیکن خط میانی سپاهان مقابل تراکتور بودند که در دقیقه 66 با تغییراتی علی‌محمدی وارد زمین شد تا مورایس نشان دهد که این بازیکن در برنامه های تاکتیکی‌اش جا دارد.

در طول دوران مصدومیت علی‌محمدی، محمد کریمی با چهار سال سابقه حضور در سپاهان قدیمی‌ترین مهره این تیم به حساب می‌آمد ولی حالا با بازگشت جلال ماجرا فرق کرده و اوست که قدیمی‌ترین به شمار می‌رود.