مدافع ذوب‌آهن می‌گوید برابر سپاهان برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند.

آرمان قاسمی: اشتباه داوری نبود صدرنشین بودیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" دربی حساس اصفهان شب گذشته در شرایطی با نتیجه مساوی به پایان رسید که آرمان قاسمی، مدافع چپ‌پای ذوبی‌ها پشت ضربه پنالتی حیاتی تیمش قرار گرفت و توانست مقابل پیام نیازمند پنالتی‌گیر دروازه سپاهان را باز کند.

قاسمی در انتهای بازی با خبرنگاران گفتگو کرد که در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید؛

* اشتباه داوری نبود صدرنشین بودیم!

با توجه به شرایطمان در بازی‌های گذشته و عملکرد خوبی که در این بازی ارائه کردیم، تاکنون نتوانسته‌ایم امتیازاتی را که باید، کسب کنیم. با قطعیت می‌گویم اگر اشتباهات سهوی داوران و خودمان نبود، اکنون تیم صدرنشین بودیم. امروز برای کسب امتیاز کامل مقابل سپاهان به‌میدان رفتیم، اما روی یک غافل‌گیری و ضدحمله گل خوردیم؛ با این‌حال زود به بازی برگشتیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردیم، از لحاظ موقعیت و مالکیت نیز شرایط بهتری نسبت به سپاهان داشتیم. در بازی‌های آینده این شرایط را تغییر می‌دهیم و امیدوارم از بازی با مس کرمان روند پیروزی‌هایمان آغاز شود.

* جای خالی فغانی در فوتبال ایران حس می‌شود

زمانی که علیرضا فغانی از فوتبال ایران رفت، جای‌خالی او حس شد؛ میانگین سنی داوران پایین آمده و با توجه به دستمزدهایی که می‌گیرند، قطعاً باید در شغل دوم یا سوم به‌سراغ این کار بیایند، اما به جرأت می‌گویم داوری بازی امروز فوق‌العاده و بی‌نقص بود. البته این حرف من به‌خاطر گرفتن پنالتی به نفع تیممان نیست، چراکه آن صحنه کاملاً واضح بود، وقتی داوری بازی مناسب و تحت تأثیر جو نباشد، اعتراض کمتری نیز به آن‌ها خواهد شد.

* داور با ملوان می‌خواست بازی را رها کند

مطمئناً نبود VAR در تمام نتایج تأثیرگذار است و اگر امسال فکری برای آن نکنیم، داوران بین‌المللی نمی‌توانند در سطح جهانی قضاوت کنند. در بازی قبل به قدری به داور توهین شد که در لحظاتی بازی را قطع کرد و می‌خواست به رختکن برود. تا زمانی‌که این شرایط با حضور سیستم کمک‌داور ویدئویی مهیا نشود، داوران همچنان مظلوم واقع خواهند شد.

* زیرساخت‌های اصفهان بهتر نباشد، کمتر نیست

فکر می‌کردیم هواداران زن را نیز در کنار تیممان خواهیم داشت، اما متأسفانه ظاهراً بازی‌های پرسپولیس و استقلال را به‌صورت آزمایشی انجام می‌دهند. مطمئناً زیرساخت‌های ورزشگاه‌های اصفهان اگر بهتر از بقیه تیم‌ها نباشد، کمتر نیست و امیدوارم این مشکل حل شود. ورود بانوان قطعاً به سطح فرهنگی ورزشگاه‌ها کمک خواهد کرد و شاید بسیاری از این تنش‌ها و رفتارهای درون استادیوم نیز کمتر شود