بنفیکا بدون شکست در 20 بازی پیش می رود و حاصل این نتایج، صدرنشینی لیگ پرتغال و صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان است.

قاتل یووه در UCL، تیمی که باختن بلد نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وقتی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد، کمتر کسی شانسی برای بنفیکا در گروه H قائل بود. در حضور یوونتوس و پاری‌سن ژرمن به نظر نمی رسید که نماینده پرتغال توان صعود به دور حذفی را داشته باشد. بنفیکا اما در فصلی که به نظر می رسد یکی از بهترین فصل‌های دهه اخیر این تیم باشد، هم در UCL و هم لیگ پرتغال فراتر از انتظار ظاهر شده و بدون باخت پیش می رود. این تیم شب گذشته یووه را 4-3 شکست داد تا با حذف این تیم ،جشن صعود بگیرد.

شاگردان راجر اشمیت در حالی صعود خود را در این گروه سخت پیش از برگزاری بازی های هفته پایانی قعطی کرده اند که در طول بازی های این فصل هیچ شکستی متحمل نشده اند. آنها در 20 بازی (مجموع لیگ پرتغال و چمپیونز لیگ) 17 برد و 3 مساوی کسب کرده اند که یک آمار قابل توجه به شمار می رود.

بنفیکا بازی رفت مقابل یووه را 2-1 برده بود و بعد از دو تساوی مقابل PSG در بازی برگشت بیانکونری را دوباره شکست داده و 11 امتیازی شد. این تیم هم امتیاز با PSG پرستاره در هفته پایانی حتی شانس صعود به صدر جدول گروه H را هم خواهد داشت؛ اگر یوونتوس از پاریس امتیاز بگیرد و این تیم هم بتواند مکابی را شکست دهد.

بنفیکا همین چند روز پیش با پیروزی یک بر صفر مقابل پورتو، صدرنشینی خود را در لیگ پرتغال را هم مستحکم‌تر کرد. این تیم از 10 بازی، 9 برد و یک مساوی کسب کرده و بدون باخت و با 28 امتیاز صدرنشین لیگ کشورش است.