شاگردان نکونام به دنبال یک موفقیت دیگر برابر گل گهر هستند تا شکست برابر نساجی را به دست فرانسوی بسپارند.

طلسم  گل گهر ژنرال برابر فولاد نکو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام و فولادی‌ها فردا باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف گل‌گهر بروند. این در حالی است که فولاد با نکونام در خانه آمار خوبی برابر تیم‌ سیرجان داشته است. آن‌ها 2 ‌برد کسب کرده‌اند و یک تساوی در خانه داشته اند.

فولاد تحت هدایت نکونام چهار بازی برابر گل‌گهر زیر نظر امیر قلعه‌نویی انجام داده که حاصل آن 2 برد و 2 تساوی بوده است. نکو فصل قبل در سیرجان موفق شد گل‌گهر را شکست دهد و در اهواز نیز بازی برده را با تساوی عوض کرد. فصل قبل‌ تر نیز در اهواز، این فولاد بود که توانست تیم قلعه‌نویی را شکست دهد و در سیرجان نیز بازی با تساوی به پایانی رسید. البته در آن بازی فولاد می توانست برنده از زمین خارج شد، جایی که ساسان انصاری در دقیقه ۹۶ نتوانست ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا بخت و اقبال با نکونام یار نباشد.

سرمربی جوان اهوازی‌ها در سالیان‌ اخیر‌ پیشنهاداتی از تیم ملی، استقلال و حتی همین گل‌گهر سیرجان داشته اما ترجیح داده در فولاد بماند و راهی که در این تیم داشته را دنبال کند. او با فولاد در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار دارد و به دنبال آن است تا یک تیم مقتدر را راهی لیگ قهرمانان کند، مسابقاتی که هنوز میزبانش مشخص نیست و به نظر می‌رسد شانس قطر و‌عربستان برای میزبانی مسابقات بیش از بقیه باشد.

با پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا در این مرحله و مشخص شدن قهرمان غرب آسیا، آن تیم باید در مسابقه فینال به مصاف اوراواردز ژاپن برود، دیداری که در در 2 مسابقه رفت و برگشت برگزار خواهد شد. این تیم ژاپنی در فاصله 2 هفته تا پایان مسابقات جی لیگ، در رده هشتم قرار دارد و به نظر می‌رسد تیم قهرمان غرب آسیا نسبت به سال‌های قبل کار راحت‌تری برای رسیدن به قهرمانی خواهد داشت.

فولاد ایران، الهلال، الفیصلی و الشباب عربستان، نسف قارشی ازبکستان، شباب الاهلی امارات، الریان و الدحیل قطر در جمع هشت تیم برتر منطقه غرب آسیا حاضر هستند.