مسئول مسابقات سازمان لیگ باز هم درباره وضعیت سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا با ابهام حرف زد.

آسیایی بودن نساجی قطعی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، نساجی مازندران در لیگ بیست و یکم به دلیل شرایط نامطلوب استادیوم شهید وطنی موفق نشد در شهر قائمشهر از مسابقات خود میزبانی کند و این مسئله باعث آسیب به این تیم و دلخوری هواداران شده بود. با این حال این ورزشگاه هم‌اکنون در دست بازسازی قرار دارد تا مهیای میزبانی از دیدار های فصل آینده باشد.

در شرایطی که کاشت بذر چمن استادیوم شهید وطنی به پایان رسیده، سهیل مهدی به دعوت هیئت فوتبال استان مازندران در این ورزشگاه حاضر شد تا از آخرین شرایط آن برای میزبانی از مسابقات لیگ بیست و دوم  با خبر شود.

مهدی در‌ حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ما در قائمشهر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در خدمت استان مازندران و قائمشهر هستیم؛ تیم خوب نساجی از تیم های پر هوادار، کهنه، قدیمی و دوست داشتنی است و در حال حاضر آمده‌ایم تا ببینیم ورزشگاه چگونه است و پیشرفت کار را ببینیم. از بعضی جهات خوشحال شدیم و بعضی جهات هم هنوز پیشرفتی ندارد و انشاالله درست می‌شود.

او در واکنش به اینکه آیا از طرف هیئت فوتبال استان مازندران دعوت شده است گفت: بله؛ ایشان زحمت کشیدند. ما همیشه در خدمت هیئت های فوتبال استان ها هستیم و انجام وظیفه می‌کنیم.

مهدی تصریح کرد: خوشحالیم که این پروژه طولانی و فرسایشی در حال اتمام است. صبر مردم از اینکه تیم‌شان را در شهر خودشان نبینند تمام شده بود و همیشه با ما صحبت می‌کردند. خوشحالیم در حال رسیدن به مرحله ای است که به انتهای کار نزدیک می‌شویم تا انشاالله زودتر جمع و جور بشود. امیدوارم که همت مضاعفی شود و مسائل باقی مانده هم رفع شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره بذرپاشی چمن استادیوم شهید وطنی گفت: باید چمن بالا بیاید تا ببینیم چطور می‌شود.

مهدی در خصوص شرایط سکوها و ورود و خروج گفت: ما از روز اول یک مشکل داریم و آن هم بحث ورود تماشاگران میهمان است که با تماشاگران میزبان تداخل می‌کند. قرار بود که یکی از زمین های اطراف ورزشگاه خریداری شود و به مسیر ورودی اختصاص داده شود. متاسفانه هنوز انجام نشده است. طبق صحبت هایی که شد در جریان قرار گرفتم که تلاش می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه استادیوم در وسط شهر واقع شده کمی شرایط سخت است اما ورودی ها و خروجی ها هنوز استاندارد نیست و باید به آن سطح برسد.

وی در ارزیابی از پروژه گفت: کلیت کار خیلی خوب است و در حال تلاش هستند. از زحمات هیئت فوتبال، اداره کل و کلیه مسئولان شهری و استانی و باشگاه نساجی که تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم. امیدواریم که به بهره‌برداری برسیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد حضور تماشاگران در وطنی گفت: واقعا باید همینطور باشد و ورزشگاه هر چه سریع تر به بهره‌برداری برسیم که پروژه فرسایشی نشود اما این مسئله را هم نباید فراموش کنیم که اگر شان هوادار را اولویت کار قرار بدهیم، اگر بحث میهمان پذیری تیم میهمان، پذیرش تیم میزبان و هواداران خوب‌شان حفظ شود بهتر است. اگر فضای ورزشگاه نیمه آماده باشد، آبخوری نداشته باشیم، سرویس بهداشتی و بوفه اغذیه نداشته باشیم و تماشاگران دغدغه این را داشته باشند که نتواند یک آب، دست بچه بدهند، ارزش این را دارد که با طمانینه جلو برویم تا فضا، فضایی باشد که شان هوادار حفظ شود.

مهدی درباره هواداران نساجی بیان کرد: فوتبال به هوادار زنده است و هواداران خونگرم نساجی همیشه ثابت کرده‌اند با گرم ترین شرایط از تیم خودشان حمایت می‌کنند؛ یک تیم ریشه ‌دار، قدیمی با هواداران دوست داشتنی. شهر، شهر فوتبال است و اتفاق خوبی که اخیرا افتاده این است که هواداران به استان و کشور هم تسری پیدا کرده است؛ ما به خیلی از شهر ها که می‌رویم، می‌بینیم که هواداران نساجی سوال می‌کنند و خواهش هایی دارند. امیدوارم که قدر این هواداران خوب را بدانیم؛ فوتبال ما واقعا به این هواداران نیاز دارد. همین هواداران، هواداران ملی ما هستند و انشاالله با حضور همه این هواداران خوب در تمام دنیا تیم ملی کشورمان بتواند سربلند باشد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص حضور نساجی در آسیا عنوان کرد: در بحث لیگ قهرمانان آسیا، دو فصل بخاطر تقویم مسابقات کنفدراسیون آسیا در یک فصل ادغام شده است و طبیعتا نمایندگان دو فصل مسابقات ما، باید در یک فصل شرکت کنند. انشاالله زودتر انتخاب انجام شود و هیئت رئیسه فدراسیون کامل شوند و مدل حضور نمایندگان آسیایی ایران مشخص شود، ما هم در کنارشان هستیم.