سعید بیگی بازیکن تیم نساجی می‌گوید هیچ کس نفهمید چرا بازی نساجی در برابر تراکتور لغو شد!

 بیگی: کمیته انضباطی باید سازمان لیگ را بازنده کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، او که در این فصل همانند فصل گذشته در پست های مختلفی برای نساجی بازی کرد و یکی از مهره های کلیدی تیم در مسیر قهرمانی جام حذفی بود؛ در خصوص لغو این بازی گفت: ما نفهمیدیم بازی برای چه لغو شد. چون زمانی که برای برگزاری بازی به استادیوم رفتیم حتی یک تماشاگر دو تیم هم به استادیوم نیامده بودند. اینطور بگویم پرنده هم در استادیوم پر نمی زد. می گویند چون بازی با تراکتور بود احتمال می دادند تماشاگران پرسپولیس به استادیوم بیایند و حاشیه ایجاد کنند در حالی که بازی بدون تماشاگر بود و تا زمانی که استادیوم را ترک می کردیم حتی یک نفر هم به استادیوم نیامده بودند. در خبرها خواندم که سازمان لیگ این بازی را به خاطر عدم معرفی استادیوم از سوی باشگاه نساجی لغو کرده است. خب اگر این طور است پس چرا ما برای بازی به استادیوم پاس رفتیم و حتی تیم تراکتور هم به استادیوم پاس آمده بود. به نظر من اگر قرار است کمیته انضباطی در خصوص این بازی رای صادر کند باید سازمان لیگ و شورای تامین را بازنده کند که اجازه ندادند ما بازی کنیم. این ها خیلی بد است. تماشاگران نساجی در بازی با مس کرمان و آلومینیوم اراک حضور 40 تا 50 هزار نفری در استادیوم آزادی داشتند. آیا مشکلی پیش آمد؟ ‌

سعید بیگی در پاسخ به این سوال که آیا بازی در پست های مختلف به موقعیت فنی او ضربه نمی زند؛ گفت: من در این بازی با توجه به غیبت اکبر صادقی، ایوب کلانتری و مهرداد عبدی قرار بود در پست هافبک دفاعی بازی کنم. بازی در این پست را دوست دارم و قبلا در سایپا هم در این پست بازی کرده ام. خب در تیم نساجی چه در زمان حضور آقا ساکت و چه زمانی که آقای اسماعیلی هدایت تیم را برعهده گرفتند تابع نظر آنها بودم و در بخش های مختلف خط دفاعی بازی کردم. خوشحالم که مربی به این نتیجه می رسد که می تواند در پست های مختلف بازی کنم. این هنر است و بابت این استعداد خدا را شکر می کنم.

مدافع هافبک تیم نساجی در پاسخ به این سوال که چرا تیم در لیگ برتر به خوبی جام حذفی نتیجه نگرفت؟ گفت: اولا اگر بازی با تراکتور برگزار می شد ما نیت به برد داشتیم و در صورت این اتفاق لیگ برتر را با مقامی بهتر از دوازدهمی به پایان می بردیم. این ها به کنار، دنبال بهانه نیستم اما نداشتن زمین و سفرهای پی در پی ما را خسته کرد و در خیلی از بازی ها تمرکز را از ما گرفت و بهتر می دانید زمانی که روح و جسم با هم خسته می شوند کارایی تیم پایین می آید. در برخی از بازی ها هم خوب بودیم و شایسته این بودیم که امتیازات بیشتری را به دست بیاوردیم. ما می توانستیم با فوتبال دفاعی در خیلی از بازی ها امتیاز بگیریم اما فوتبال بازی کردیم و با توجه به شرایطی که این فصل تیم ما داشت به نظر من خیلی خوب کار کردیم. قهرمانی در جام حذفی کار کوچکی نبود. خب در این لیگ تیم های مدعی در لیگ برتر همه برای قهرمانی برنامه ریزی کرده بودند و دیدید که ما برای حضور در فینال استقلال و گل گهر را کنار زدیم و تیم آلومینیوم اراک هم سپاهان و پرسپولیس را شکست داده بود و هر دو تیم شایسته حضور در بازی نهایی بودیم. بعدها مشخص خواهد شد که نساجی چه کار بزرگی در جام حذفی انجام داد. این اولین افتخار بزرگ نساجی در طول 63 سال حیاتش بود.