پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
علیرضا بیرانوند

 ادعای جنجالی که پیرامون علیرضا بیرانوند و شرایطش در دیدار برابر نساجی از سوی برخی از مدیران این باشگاه مطرح شده است، سرخ‌های تهران را دچار شوکی جدی کرده است.

ورزش 11 - علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول باشگاه پرسپولیس که از تابستان گذشته تا به امروز همچنان درگیر پروندۀ مالی به‌جا مانده از همکاری با مدیربرنامۀ قبلی خود است، به نظر می‌رسد دچار دردسرهای تازه‌ای شده است که هم برای خود و هم برای پرسپولیس بسیار گران تمام خواهد شد.
علیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند

 

طبق ادعای مدیران باشگاه نساجی، علیرضا بیرانوند در ماجرای شکایت مدیربرنامۀ قبلی‌اش، محکوم شناخته شده است و برخی مسئولین انضباطی سازمان لیگ، این حکم را به اطلاع او پیش از انجام دیدار برابر نساجی رسانده‌اند تا او از حضور در میادین تا اطلاع ثانوی منع شود که این ادعای ضد و نقیض تا به این لحظه از سوی هیچ یک از مسئولین کمیته انضباطی تایید و یا تکذیب نشده است و تنها واکنشی که نسبت به آن ارائه شده است، از سوی برانکو و ایرج عرب بوده، که آنها نیز به طعنه از باشگاه نساجی خواسته‌اند که اگر فکر می‌کنند بیرانوند محروم بوده است، بهتر است هرچه سریع‌تر بروند و از پرسپولیس شکایت کنند!

 

در صورتی که ادعای باشگاه نساجی حقیقت داشته باشد، از باشگاه پرسپولیس امتیاز کسر و علیرضا بیرانوند از حضور در میادین محروم خواهد شد که بدترین اتفاق ممکن در این وهلۀ حساس خواهد بود.