لارنس استوارت، مدیر فنی موناکو، با فسخ قراردادش با این باشگاه راهی چلسی خواهد شد.

رسمی: مدیر فنی موناکو به چلسی پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از فروش این باشگاه و حضور مالکان جدیدش تا به حال تغییرات بسیاری را در رده‌های مدیریتی تجربه کرده است. 

بسیاری از افرادی که در طول سال‎‌های اخیر در سطح مدیریتی این باشگاه لندنی مشغول کار بودند از مارینا گرانوفسکایا تا پتر چک تصمیم گرفتند به دوران حضورشان در چلسی خاتمه دهند و با مالکان آمریکایی همکاری نکنند. 

به همین دلیل، آنها در چند ماه اخیر در پی پیدا کردن گزینه‌های مناسبی برای حضور در جایگاه‌های مدیریتی این باشگاه بودند و حالا به نظر می‌رسد که یکی از مشکلات این باشگاه در این زمینه حل شده است. 

چلسی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که استوارت که در حال حاضر مدیر فنی باشگاه فرانسوی موناکو است به زودی با ترک این باشگاه راهی استفمفوردبریج خواهد شد تا از این پس با این باشگاه لندنی همکاری داشته باشد. 

گفته می‌شود که جو شیلدز نیز آماده است تا به عنوان مدیر جدید جذب بازیکنان راهی این باشگاه شود و گزینه‌های دیگری نیز برای مدیریت این تیم در نظر گرفته شده است. 

استوارت در گفتگو با سایت رسمی چلسی اظهار داشت:« من خوشحالم که به چلسی پیوستم و از دیدگاه و مسیری که آنها تحت هدایت گروه مالکیت جدید دارند بسیار راضی‌ام. هیجان بسیاری برای پیوستن به آنها برای ساختن سازمانی جهانی و ورزشی که به طور مداوم در زمین به قهرمانی برسد دارم.»