مدیرعامل مس گفت که استادیوم باهنر کرمان مشکلی برای میزبانی دیدار سوپر جام ندارد.

استادیوم باهنر، آماده پذیرایی از استقلال و نساجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ امروز شهر کرمان و استادیوم شهید باهنر را به عنوان میزبان دیدار سوپر جام میان استقلال و نساجی انتخاب کرد. مسئله ای که با مخالفت آبی ها همراه شده و آنها خواستار تغییر ورزشگاه یاد شده هستند.

ساعتی بعد، سعید قرایی مدیر رسانه تیم فوتبال مس کرمان با انتشار تصاویری از این استادیوم اعلام کرد که چمن این ورزشگاه بلافاصله بعد از بازی آخر تیم مس کرمان مورد عملیات مرمت قرار گرفته است و کارهای ترمیم برروی آن با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر ادامه دارد.

به همین دلیل، تصور می شد که ورزشگاه باهنر کرمان تا روز چهارشنبه ۱۱ آبان برای برگزاری این دیدار آماده نخواهد بود اما اکنون محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه مدعی شد این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری دیدار سوپرجام نخواهد داشت.

او گفت: ورزشگاه شهید باهنر کرمان و چمن بازی مشکلی از لحاظ برگزاری مسابقه سوپر جام ندارد و آماده میزبانی این مسابقه است. تدابیر و هماهنگی های لازم برای برگزاری در خور شان این مسابقه در شهر کرمان انجام شده است.

کهندل در مورد تصاویری که ظهر امروز از مرمت چمن استادیوم منتشر شده بود اینگونه پاسخ داد: ترمیم برای بیرون از خط کشی زمین‌فوتبال بوده و چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان کیفیت مطلوبی برای برگزاری مسابقه دارد.