دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.

تعطیلات به کام کدام، قربان یا مازیار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شهر تبریز فردا میزبان دو بازنده هفته دهم لیگ برتر است. تراکتور که با شکست 4-2 مقابل سپاهان به خانه برگشته، از ساعت 15 روز پنج‌شنبه میزبان ملوان است که هفته گذشته با یک گل مغلوب پرسپولیس شد.

تراکتور با شکست هفته گذشته بار دیگر از کورس بالانشین ها جا ماند. این تیم بعد از غلبه بر پرسپولیس، مقابل مس شکست خورد و سپس نفت مسجد سلیمان را شکست داد اما توالی یک در میان برد و باخت ادامه داشت و شاگردان بردیف در هفته دهم مغلوب سپاهان شدند. آنها در حال حاضر با 14 امتیاز ششم هستند و اگر می خواهند یک مدعی به حساب بیایند، باید فاصله خود را با بالانشین ها بیش از این نکنند.

سرمربی باتجربه تراکتور که بردهای ارزشمندی برای این تیم کسب کرده و نشان داده از شرایط حاکم بر تیم، اطلاعات بیشتری نسبت به سرمربیان خارجی سابق دارد، به خوبی می داند اگر با برد راهی تعطیلات شود، خواهد توانست آرامش خیال بیشتری تجربه کرده و با ذهن راحت برای هفته های پایانی نیم فصل اول و مارکت زمستانی برنامه بچیند. شکست یا حتی مساوی، فاصله را کمی بیش از آن چه که باید می کند و این قطعا خط قرمز تراکتور در بازی فردا خواهد بود.

در سمت مقابل اما حریف هم تیمی نیست که به راحتی حاضر به تقدیم سه امتیاز به تراکتور باشد. ملوان بازگشت خوبی به لیگ برتر نداشت و طی 10 هفته نخست تنها 5 امتیاز کسب کرده و از آخر دوم است. مازیار زارع در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر دوست ندارد خاطره ای بد در ملوان به جای بگذارد. او فردا شاگردانش را با اندیشه برد راهی میدان می کند، هر چند تراکتور تیمی نیست که بتوان مقابلش بی‌گدار به آب زد و انتظار دریافت گل نداشت. در هر حال اما اوضاع به گونه ای است که حتی به نظر می رسد سه امتیاز بازی فردا برای گذارندن تعطیلاتی بی دردسر، برای مازیار زارع از قربان بردیف، واجب‌تر است.