گروه D چمپیونز لیگ تنها گروهی است که حتی تیم آخر رتبه بندی آن هنوز شانس بالایی برای صعود دارد.

شاگردان کونته به دنبال فرار از گروه مرموز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، شب دوم هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری بازی های چهار گروه باقی‌مانده به پایان می رسد. امشب شاهد برگزاری بازی های چهار گروه نخست خواهیم بود. در شرایطی که انتظار می رود مثل شب گذشته تکلیف صعود چند تیم دیگر هم مشخص شود، در گروه D هنوز هم هر چهار تیم شانس صعود دارند.

در گروه D تاتنهام با 7 امتیاز صدرنشین است. بعد از این تیم مارسی و اسپورتینگ 6 امتیاز دارند و فرانکفورت با 4 امتیاز چهارم است. چنین شرایطی، گروه چهارم را به یک گروه مرموز تبدیل کرده است. امشب در این گروه هم احتمال تعیین تکلیف صعودها وجود دارد و هم احتمال دارد همه چیز پیچیده تر شود. این پیچیدگی را برابری امتیاز تیم آخر با اول ایجاد خواهد کرد که در پایان هفته پنجم دور گروهی، اتفاق بسیار جالبی است.

تاتنهام صدرنشین امشب مقابل اسپورتینگ رده سومی به میدان خواهد رفت که تنها یک امتیاز از این تیم کم دارد. فرانکفورت رده آخری هم با مارسی رده دومی بازی می کند و اختلاف دو تیم تنها 2 امتیاز است.

برای قربانی نشدن در این پیچیدگی عجیب، شاگردان کونته فقط به سه امتیاز بازی خانگی امشب مقابل اسپورتینگ می اندیشند تا امتیازات خود را به عدد 10 برسانند. در سمت مقابل اسپورتینگ هم برای حفظ شانس صعود، حداقل به یک امتیاز می اندیشد و داستان بازی دیگر نیز تقریبا همینگونه است.